Τι λες μωρή , πολιοτσόκαρο και άλλα κοσμητικά μέσα στη Βουλή !

Σε …«πλυσταριό» κινδύνευσε να μετατραπεί η αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής από τις ακραίες φράσεις και τους χαρακτηρισμούς που αντήλλαξαν η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων κυρία Ραχήλ Μακρή και η κοινοβουλευτική εκπρόσωπος της ΝΔ κυρία Σοφία Βούλτεψη.
Η κατάσταση πήρε τέτοια τροπή που βουλευτές της τρικομματικής κυβέρνησης σχεδόν κυνήγησαν την κυρία Μακρή στους διαδρόμους της Βουλής διαμαρτυρόμενοι για την στάση της και τα όσα είχε εκτοξεύσει λίγο πριν κατά του αείμνηστου Ιωάννη Βούλτεψη, πατέρα της βουλευτού της ΝΔ, ο οποίος ήταν δημοσιογράφος και αντιστασιακός, ενώ πολλά χρόνια αργότερα ήταν διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ επί αρχηγίας του κ. Κ. Μητσοτάκη.
Όλα ξεκίνησαν κατά την συνεδρίαση του νομοσχεδίου για την κύρωση του Μνημονίου Κατανόησης στον τομέα των δασών μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας. Αφορμή στάθηκε η αντιπαράθεση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ. Τ. Κουίκ με τον προεδρεύοντα κ. Αθ. Νάκο ο οποίος δεν του έδινε τον λόγο. Στην «κόντρα» ενεπλάκη και η κυρία Ραχήλ προκαλώντας την αντίδραση της κυρίας Βούλτεψη. Ο διάλογος που μετέφεραν παριστάμενοι βουλευτές είναι αποκαλυπτικός:
- Σ. ΒΟΥΛΤΕΨΗ: «Βρε Τέρενς, είμαστε κι εμείς εδώ. Πως κάνετε έτσι;».
- Ρ. ΜΑΚΡΗ: «Τι λες μωρή που είστε κι εσείς εδώ»!
- Σ. ΒΟΥΛΤΕΨΗ: «Εγώ εδώ είμαι. Εσύ που μεγάλωσες;».
- Ρ. ΜΑΚΡΗ: «Εγώ μεγάλωσα στη Σαλονίκη. Εσύ ξέρουμε πού και πώς μεγάλωσες και ποιος ήταν ο πατέρας σου…»!
- Σ. ΒΟΥΛΤΕΨΗ: «Ποιος ήταν ο πατέρας μου;».
- Ρ. ΜΑΚΡΗ: «Άμα δεν τον ξέρεις θα στον μάθω εγώ ποιος ήταν»!
- Σ. ΒΟΥΛΤΕΨΗ : «Άι σιχτίρ ρε παλιοτσόκαρο»!..
 http://www.tovima.gr/