Aλλά ....στο facebook η Ελλάδα αναστενάζει ! Με ή χωρίς "παστίτσιους" !
Η οικονομία του Ίντερνετ στην Ελλάδα έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, καθώς η χώρα μας, σε μια σειρά από σχετικούς δείκτες, βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των κρατών-μελών του ΟΟΣΑ, κάτω (λίγο έως πολύ) από το μέσο όρο των ανεπτυγμένων χωρών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, σύμφωνα με τη νέα έκθεσή του «Προοπτικές Οικονομίας του Διαδικτύου 2012».
Αυτή η σχετική υστέρηση, μεταξύ άλλων δεικτών, εμφανίζεται στο ποσοστό των ελληνικών επιχειρήσεων και νοικοκυριών με ευρυζωνική σύνδεση και πρόσβαση στο διαδίκτυο, στο ποσοστό των εργαζόμενων στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, στο ποσοστό του πληθυσμού που χρησιμοποιεί φορητές συσκευές για πρόσβαση στο διαδίκτυο, στο ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που δημιουργούν τις δικές τους ιστοσελίδες, στο ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (ηλεκτρονικό εμπόριο) ή που συναλλάσσονται με τις τράπεζες (ηλεκτρονική τραπεζική), στο ποσοστό των σχολείων που συνδέονται στο διαδίκτυο και το χρησιμοποιούν, στο ποσοστό των χρηστών που ψάχνουν δουλειά μέσω του Ίντερνετ, όσων έρχονται σε επαφή με δημόσιες υπηρεσίες, όσων παίζουν ηλεκτρονικά παιγνίδια ή «κατεβάζουν» μουσική και ταινίες κ.α.
Ειδικότερα, όσον αφορά τη διείσδυση των οπτικών ινών (ως ποσοστό των συνολικών ευρυζωνικών συνδέσεων) η Ελλάδα, μαζί με το Βέλγιο, βρίσκεται στον «πάτο» της σχετικής λίστας του ΟΟΣΑ (καθώς καθυστερεί η υλοποίηση στη χώρα μας του εγχώριου σχεδίου για την «οπτική ίνα έως το σπίτι»). Στην προτελευταία θέση εμφανίζεται η Ελλάδα στον συνολικό τζίρο των εγχώριων εταιριών από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται όσον αφορά το ποσοστό των εγχώριων επιχειρήσεων που πουλάνε ή αγοράζουν μέσω Ίντερνετ.
Αντίθετα, πάνω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ βρίσκεται η χώρα μας όσον αφορά το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα. Το 30% των Ελλήνων εμφανίζονται χρήστες του Facebook, το οποίο έλκει την μεγαλύτερη χρήση από κάθε άλλο διαδικτυακό τόπο στη χώρα μας. Συγκριτικά, για παράδειγμα, στη Γερμανία μόνο το 23% του πληθυσμού κάνει χρήση του Facebook.
http://www.protothema.gr
Η οικονομία του Ίντερνετ στην Ελλάδα έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, καθώς η χώρα μας, σε μια σειρά από σχετικούς δείκτες, βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των κρατών-μελών του ΟΟΣΑ, κάτω (λίγο έως πολύ) από το μέσο όρο των ανεπτυγμένων χωρών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, σύμφωνα με τη νέα έκθεσή του «Προοπτικές Οικονομίας του Διαδικτύου 2012».
Αυτή η σχετική υστέρηση, μεταξύ άλλων δεικτών, εμφανίζεται στο ποσοστό των ελληνικών επιχειρήσεων και νοικοκυριών με ευρυζωνική σύνδεση και πρόσβαση στο διαδίκτυο, στο ποσοστό των εργαζόμενων στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, στο ποσοστό του πληθυσμού που χρησιμοποιεί φορητές συσκευές για πρόσβαση στο διαδίκτυο, στο ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που δημιουργούν τις δικές τους ιστοσελίδες, στο ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (ηλεκτρονικό εμπόριο) ή που συναλλάσσονται με τις τράπεζες (ηλεκτρονική τραπεζική), στο ποσοστό των σχολείων που συνδέονται στο διαδίκτυο και το χρησιμοποιούν, στο ποσοστό των χρηστών που ψάχνουν δουλειά μέσω του Ίντερνετ, όσων έρχονται σε επαφή με δημόσιες υπηρεσίες, όσων παίζουν ηλεκτρονικά παιγνίδια ή «κατεβάζουν» μουσική και ταινίες κ.α.
Ειδικότερα, όσον αφορά τη διείσδυση των οπτικών ινών (ως ποσοστό των συνολικών ευρυζωνικών συνδέσεων) η Ελλάδα, μαζί με το Βέλγιο, βρίσκεται στον «πάτο» της σχετικής λίστας του ΟΟΣΑ (καθώς καθυστερεί η υλοποίηση στη χώρα μας του εγχώριου σχεδίου για την «οπτική ίνα έως το σπίτι»). Στην προτελευταία θέση εμφανίζεται η Ελλάδα στον συνολικό τζίρο των εγχώριων εταιριών από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται όσον αφορά το ποσοστό των εγχώριων επιχειρήσεων που πουλάνε ή αγοράζουν μέσω Ίντερνετ.
Αντίθετα, πάνω από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ βρίσκεται η χώρα μας όσον αφορά το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα. Το 30% των Ελλήνων εμφανίζονται χρήστες του Facebook, το οποίο έλκει την μεγαλύτερη χρήση από κάθε άλλο διαδικτυακό τόπο στη χώρα μας. Συγκριτικά, για παράδειγμα, στη Γερμανία μόνο το 23% του πληθυσμού κάνει χρήση του Facebook.
http://www.protothema.gr