Oι "Επιστήμονες" της Χρυσής Αυγής...Αγράμματοι,συνταξιούχοι...αλλά δυστυχώς και απελπισμένοι άνεργοι !

Στοιχεία-σοκ που δείχνουν ότι η ακροδεξιά Χρυσή Αυγή έχει μεγάλο και αυξανόμενο ρεύμα σε νέους άνδρες, κυρίως κατώτερης ή μέσης εκπαίδευσης αλλά και όσους είναι άνεργοι και προέρχονται από ημιαστικές ή αγροτικές περιοχές περιλαμβάνονται στο τελευταίο βαρόμετρο της Public Issue.


Σύμφωνα με το βαρόμετρο Μαΐου-Οκτωβρίου 2012 της εταιρείας Public Issue, η Χρυσή Αυγή εμφανίζει αύξηση κατά 5% στη συνολική δημοτικότητά της σε σχέση με τα ποσοστά που είχε στην ίδια έρευνα πριν τις εκλογές του Ιουνίου. Το κόμμα του κ. Μιχαλολιάκου παρουσιάζει ραγδαία αύξηση σε όσους έχουν κατώτερο επίπεδο εκπαίδευσης (+13%), στα ημιαστικά και αγροτικά στρώματα (+7%), αλλά και σε όσους ανήκουν στο λεγόμενο μη-ενεργό πληθυσμό (συνταξιούχοι κλπ). Επίσης η Χρυσή Αυγή εμφανίζει αύξηση και στις γυναίκες (+6%) αν και οι υποστηρικτές της εξακολουθούν να είναι κυρίως νέοι και άνδρες, στους οποίους έχει δημοτικότητα 25%.
Το πιο αξιοσημείωτο στοιχείο είναι όμως η αύξηση της δημοτικότητας που εμφανίζει το ακροδεξιό αυτό κόμμα στο λεγόμενο «ενεργό» κομμάτι του πληθυσμού, δηλαδή σε όσους έχουν ηλικία από 35 έως 54 χρόνια. Εκεί η Χρυσή Αυγή αυξάνει κατά 6% τη δημοτικότητά της στις ηλικίες 35-44 και κατά 8% στις ηλικίες 45-54.

Το παρήγορο στοιχείο είναι πως η Χρυσή Αυγή παρουσιάζει κάποια μείωση στους νέους ηλικίας 18-24 ετών (κατά 4%), στις ηλικίες 25-34 ετών (-2%) και οριακά σε όσους έχουν ανώτερη εκπαίδευση (-1%). Ωστόσο, το κόμμα της ακροδεξιάς εξακολουθεί να έχει ιδιαίτερα μεγάλη επιρροή στις νεαρές ηλικίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι την υποστηρίζει σχεδόν ένας στους τρεις νέους 18-24 ετών και ένας στους τέσσερις ηλικίας 25-34.

Παράλληλα, ο λόγος της Χρυσής Αυγής φαίνεται πως βρίσκει ιδιαίτερα πρόσφορο έδαφος σε ανέργους (26%) και όσους προέρχονται από ημιαστικές και αγροτικές περιοχές, όπου εμφανίζει και τα μεγαλύτερα ποσοστά της.

Δείτε αναλυτικά τη δημοτικότητα της Χρυσής Αυγής πριν και μετά τις εκλογές με βάση τα κοινωνικά χαρακτηριστικά όσων συμμετείχαν στην έρευνα της Public Issue. Σε παρένθεση εμφανίζεται η μεταβολή της δημοτικότητάς της σε σχέση με την ίδια έρευνα πριν τις εκλογές.

 http://www.iefimerida.gr/