Με δηλώσεις και μηνύσεις απαντούν Βουλγαράκης, Μειμαράκης , Λιάπης για την υπόθεση με ΣΔΟΕ

Άμεση ήταν η απάντηση του Προέδρου της Βουλής Βαγγέλη Μεϊμαράκη στα δημοσιεύματα που τον ήθελαν ως εμπλεκόμενο σε υπόθεση ξεπλύματος μαύρου χρήματος με τον Πρόεδρο της Βουλής να ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση.
O κ.Μεϊμαράκης ενημερώθηκε για το δημοσίευμα εν πτήσει, επιστρέφοντας από την Πανευρωπαϊκή Διάσκεψη Προέδρων Ευρωπαϊκών Κοινοβουλίων και μόλις πάτησε Αθήνα προχώρησε στην παρακάτω ανακοίνωση:"Μόλις επέστρεψα από το εξωτερικό, πληροφορήθηκα την ανάμειξη του ονόματός μου σε υπόθεση που δημοσιεύεται στην εφημερίδα RealNews.Δηλώνω με κατηγορηματικό τρόπο ότι ουδεμία εμπλοκή έχω και τη Δευτέρα το πρωί θα προσέλθω στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για να ζητήσω την άμεση διερεύνηση και διαλεύκανση της εν λόγω υπόθεσης.Αυτονόητο είναι ότι επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου». "Ας σταματήσει πια αυτή η τακτική της λάσπης στον ανεμιστήρα! Δεν γνωρίζω ούτε κατ 'όψη,απολύτως ΚΑΝΕΝΑ απ τα αναφερόμενα πρόσωπα στο ρεπορταζ της Real News και πολύ περισσότερο δεν έχω σχέση με τα αναγραφόμενα. Έδωσα ήδη εντολή να κινηθούν οι απαραίτητες νομικές διαδικασίες εναντίων όσων ισχυρίζονται αυτά τα μυθεύματα", έγραψε ο Γιώργος Βουλγαράκης στο twiiter, ενώ ο Μιχάλης Λιάπης δήλωσε: «Δεν γνωρίζω ούτε τον κ. Ζωγραφάκη ούτε τον κ. Καρούζο. Αισθάνομαι οδυνηρή έκπληξη για το γεγονός ότι αναμιγνύουν το όνομά μου. Το θεωρώ απάνθρωπο. Τη Δευτέρα καταθέτω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον του συγκεκριμένου κυρίου»
http://www.parapolitika.gr\