Διάλογοι σοκ μεταξύ Μειμαράκη και Παυλόπουλου ...για τον Χατζηνικολάου !

Διαψεύσεις ακολούθησαν μετά τις διαδόσεις άλλων βουλευτών ...για διαλόγους μεταξύ Μειμαράκη και Π Παυλόπουλου με αφορμή την παρουσία του δεύτερου σε εκπομπή του Χατζηνικολάου . Οι αναφερόμενοι  από τους βουλευτές παραπέμπουν σε διαλόγους Τρούμπας ! Δείτε το θέμα

Η εκδοχή, σύμφωνα με τον κ. Παυλόπουλο, έχει ως εξής:

Μειμαράκης: Γιατί ρε Προκόπη πήγες το πρωί στον Χατζηνικολάου και τον έγλειφες;

Παυλόπουλος: Που το κατάλαβες ρε Βαγγέλη;

Μεϊμαράκης: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για το εκρηκτικό του χαρακτήρα μου;

Παυλόπουλος: Αυτό κατάλαβες;

Μειμαράκης: Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντί μου.

Παυλόπουλος: Εγώ δεν γλείφω τον Χατζηνικολάου, άρα δεν με αφορά.

Όμως, αρκετοί βουλευτές που ήταν παρόντες στην στιχομυθία, έλεγαν ότι ο πρόεδρος της Βουλής χρησιμοποίησε και ορισμένα «γαλλικά», λέγοντας, μεταξύ άλλων: «Σε άκουσα το πρωί που βγήκες στον Χατζηνικολάου να του γλύψεις τον π... Έλα να γλείψεις τον δικό μου, είναι καλύτερος». 

Τέσσερις ώρες μετά, οι κ.κ. Μειμαράκης και Παυλόπουλος, με ανακοίνωση που εκδόθηκε από τηροεδρία της Βουλής, διέψευσαν το μεταξύ τους διάλογο. 
http://www.protothema.gr/