Δεν έχουν τέλος οι οικονομικές επιβαρύνσεις για τους ιδιοκτήτες
αυτοκινήτων καθώς η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο επιβολής ενός
ειδικού τέλους ακινησίας για την κατάθεση των πινακίδων.
Εάν τελικά το νέο μέτρο «κλειδώσει», οι ιδιοκτήτες που θα καταθέσουν πινακίδες στο τέλος της χρονιάς με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας, θα κληθούν να πληρώσουν ένα αντίτιμο, τη στιγμή που αυτό μέχρι τώρα γίνονταν δωρεάν.
Ανάλογη επιβάρυνση βάραινε μέχρι τώρα τους κατόχους σκαφών αναψυχής, για τα οποία το Τέλος Ακινησίας κυμαίνεται από 10 έως και 100 ευρώ για ένα χρόνο ανάλογα με τα μέτρα του πλωτού.
Αιτία για την πιθανή επιβολή του νέου μέτρου, είναι ο αριθμός κατάθεσης πινακίδων, ο οποίος άγγιξε τις περίπου 745.000 τα τελευταία τρία χρόνια. Μάλιστα, μόνο την περασμένη χρονιά καταγράφηκε αριθμός-ρεκόρ, με 365.000 οχήματα. Ο ρυθμός αυτός προβλημάτισε τα μέλη της κυβέρνησης, που βλέπουν τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας να μειώνονται.
http://www.newsbeast.gr/
Εάν τελικά το νέο μέτρο «κλειδώσει», οι ιδιοκτήτες που θα καταθέσουν πινακίδες στο τέλος της χρονιάς με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας, θα κληθούν να πληρώσουν ένα αντίτιμο, τη στιγμή που αυτό μέχρι τώρα γίνονταν δωρεάν.
Ανάλογη επιβάρυνση βάραινε μέχρι τώρα τους κατόχους σκαφών αναψυχής, για τα οποία το Τέλος Ακινησίας κυμαίνεται από 10 έως και 100 ευρώ για ένα χρόνο ανάλογα με τα μέτρα του πλωτού.
Αιτία για την πιθανή επιβολή του νέου μέτρου, είναι ο αριθμός κατάθεσης πινακίδων, ο οποίος άγγιξε τις περίπου 745.000 τα τελευταία τρία χρόνια. Μάλιστα, μόνο την περασμένη χρονιά καταγράφηκε αριθμός-ρεκόρ, με 365.000 οχήματα. Ο ρυθμός αυτός προβλημάτισε τα μέλη της κυβέρνησης, που βλέπουν τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας να μειώνονται.
http://www.newsbeast.gr/