Για ένα Rolex και Cartier θα "εκτελούσαν" οι νονοί της νύχτας το "συμβόλαιο" της Lady της πίστας

Αποκαλυπτικοί διάλογοι της τραγουδίστριας με τους νονούς της νύχτας ...που διαπραγματευόταν ένα "συμβόλαιο" να πάρει πίσω τις επιταγές της από τον πρώην εραστή της ...


Το τηλεφώνημα της τραγουδίστριας
Τραγουδίστρια: Ότι επιταγές του είχα δώσει, θέλω τα χρήματα πίσω όλα.
Νονός: Το θυμάσαι το νούμερο, πόσο είναι περίπου;


(..)
Τραγουδίστρια: Εμείς θέλουμε τα διακόσια πενήντα.
Νονός: Ωραία, άσε, θα το κανονίσω εγώ αυτό.
Τραγουδίστρια: Αυτό θέλουμε εμείς, τα άλλα τα διακόσια πενήντα του τα δίνουμε.
Νονός: Θα το κανονίσω εγώ (αναφέρει το όνομα της τραγουδίστριας), θα πάω εγώ εκεί.
Τραγουδίστρια: Τα δύο πενήντα τα παίρνουμε όμως, φίλε.
Νονός: Εννοείται.
Τραγουδίστρια: Δεν δέχομαι κουβέντα, έτσι;
Τραγουδίστρια: Μισό, άκου, μισό συν ένα Rolex και συν ένα Cartier, ένα Cartier με μπριγιάν.
Νονός: Αυτά τα έχει το καθίκι;
Τραγουδίστρια: Ενα Cartier χρυσό με μπριγιάν συλλεκτικό συν έναRolex.
Νονός: Ωραία.
Τραγουδίστρια: Έτσι ή αλλιώς θα πάει να μας πάρει καινούργια.
Νονός: Όχι, τι καινούργια, θα μας φέρει αυτά. Ότι έχει πάρει πίσω θα το κανονίσω εγώ.
«Ποια εκκρεμότητα;»
Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα στις τηλεφωνικές συνομιλίες που είχε ο νονός με την πασίγνωστη τραγουδίστρια εκείνος προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον επιχειρηματία και πρώην σύντροφο της προκειμένου να καταλάβει κατά πόσο είναι διαθέσιμος να λύσει τις οικονομικές του διαφορές με τη σταρ που εκείνη την περίοδο αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα.
Επιχειρηματίας: Ναι;
Νονός: Έλα (όνομα επιχειρηματία), καλησπέρα.
Επιχειρηματίας: Καλησπέρα.
Νονός: Είμαι… είμαι ο Α (λέει το όνομα του), φίλος της (όνομα τραγουδίστριας) είμαι, δεν με ξέρεις…
Επιχειρηματίας: Ο;
Νονός: Είμαι ο Α (λέει το όνομα του)… ένας φίλος της (όνομα τραγουδίστριας) είμαι… ο Α… είμαι.
Επιχειρηματίας: Α, γεια σου.
Νονός: Καλά είσαι; Καλησπέρα. Δεν με ξέρεις, μπορεί να με έχεις δει φατσικώς. Εεε… εκείνη την εκκρεμότητα αυτή, δεν πήγες σήμερα να δώσεις τίποτα λεφτά από κει που σε περιμένανε;
Επιχειρηματίας: Σε ποια εκκρεμότητα; Δεν κατάλαβα.
Νονός: Εκεί, ήταν να δώσεις κάποια λεφτά… μου πε η (όνομα τραγουδίστριας). Δεκαοκτώ χιλιάδες, σήμερα.
Επιχειρηματίας: Επειδή είμαι με δικηγόρους εδώ πέρα κι έχω ένα θέμα να λύσω, έτσι;
Νονός: Ναι.
 http://toblogtonkirion.gr/