ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΠΕΦΤΕΙ;

"Εδώ και πολύ καιρό, παρατηρείται το φαινόμενο «προβλήματος» στο σήμα των κινητών τηλεφώνων. Οι «επίσημες» απαντήσεις κάποιων εταιρειών είναι του στυλ έχουμε πολλούς πελάτες και πέφτει το δίκτυο και άλλα τέτοια…
Η αλήθεια όμως είναι άλλη!! Προσέξτε αγαπητοί αναγνώστες κάτι που ίσως πολλοί από εσάς δεν το έχετε πάρει χαμπάρι!!


Πρώτα από όλα ο ελάχιστος χρόνος ομιλίας μιας κλήσης είναι 45 δευτερόλεπτα (παλιά ήταν 30). Δηλαδή, αν εγώ πάρω κάποιον τηλέφωνο και του πω καλημέρα τι κάνεις» και το κλείσω αμέσως, ενώ στην ουσία μίλησα 3 δευτερόλεπτα, ο χρόνος που θα μετρηθεί από την εταιρεία πάροχο είναι 45 δευτερόλεπτα! Επομένως αν εγώ έχω δωρεάν χρόνο ομιλίας 60 λεπτών (3600 δευτερόλεπτα) και πάρω 80 φορές κάποιον και μιλήσω 3 δευτερόλεπτα, όλος ο δωρεάν χρόνος μου θα έχει εξαντληθεί.

Τώρα θα μου πείτε γιατί σας κουράζω με όλα αυτά, πολύ απλά γιατί πριν από λίγο καιρό είχα πάρα πολλές διακοπές σήματος (5 κάθε ημέρα) με αποτέλεσμα στο τέλος κάθε μήνα να έχω 30 ημέρες επί 5 διακοπές (δηλαδή με 5 επί 45 δευτερόλεπτα = 225 δευτερόλεπτα την ημέρα επί 30 ημέρες = 6750 δευτερόλεπτα!! Που μας κάνει 112,5 λεπτά τελικώς 1 ώρα και 12μιση λεπτά).

Όταν πήγα και το ανέφερα στην εταιρεία και άκουγα τα καραγκιοζιλίκια απαντήσεις, τους είπα ότι θα τα δημοσιοποιήσω όλα αυτά, ως δια μαγείας δεν ξανά είχα καμία διακοπή!

Τυχαίο; Δεν νομίζω!

Δεν πρόκειται φυσικά να αναφέρω την εταιρεία αφού συμμορφώθηκε, αλλά μη δουλεύουν τον κοσμάκη!"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ