Κ. Χατζηδάκης, Ε. Στυλιανίδης, Δ. Ρέππας: Και στον ΟΣΕ, δύο κόμματα μία πολιτική. Για να τον «εξυγιάνουν» θα τον «αναδιαρθρώσουν», δηλ. θα τον διαλύσουν και κατόπιν θα τον πουλήσουν. Ιδιωτικοποίηση, αλλά αυτή τη φορά «Σοσιαλιστική».
Σε περίοδο «κρίσεως» – όπου τα πάντα ακριβαίνουν – οι «ευφυΐεις» πολιτικοί του τόπου, στο πλαίσιο της «λογιστικοποίησης» των κοινωνικών υπηρεσιών των μεταφορών, ξεπουλάνε το φθηνότερο μέσο μεταφοράς με πρόσχημα το «μνημόνιο» και τα μεγάλα ελλείμματα του οργανισμού που επιβαρύνουν τους φορολογούμενους πολίτες.
Αυτοί που έκαναν τα πάντα, τα προηγούμενα χρόνια, για να απαξιωθεί στο μέγιστο βαθμό ο σιδηρόδρομος προσπαθούν να πείσουν ότι νοιάζονται για την διάσωσή του.
Το σχέδιο για την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ ήταν απλό και θα εκτελούνταν αργά ή γρήγορα είτε μας έπληττε η κρίση είτε όχι. Ένα μονοπώλιο μπορεί να γίνει πολύ εύκολα ελλειμματικό: Αρκεί λίγη κακοδιαχείριση από ανίκανους – κομματισμένους διευθυντές, λίγη σπατάλη από την υπερκοστολόγηση έργων (των ημετέρων εργολάβων – νταβατζήδων), λίγη ανοργανωσιά από ανεκπαίδευτους υπαλλήλους και πολύ ατιμωρησία των ληστρικών τρωκτικών.
Αυτή ήταν η μεθοδολογία που κατέστησε ελλειμματικό τον ΟΣΕ. Και η ευθύνη βαραίνει τις ανάξιες κι επικίνδυνες κυβερνήσεις του δικομματισμού που πλέον ξεπουλάνε προδοτικά τον πλούτο της χώρας στη νέο-φεουδαρχική ελίτ αδιαφορώντας για τις επιθυμίες και το πραγματικό συμφέρων των πολιτών.
Είναι σίγουρο πως σε μια ασύδοτη αγορά, ενός κράτους που είναι ανίκανο να ελέγξει την ιδιωτική πλεονεξία, η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ θα λειτουργήσει σε βάρος των ατομικών οικονομιών των πολιτών. Γι αυτό θα πρέπει με κάθε τρόπο ν' αποτραπεί.
Η λογική της μετατροπής των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Μέσα Μαζικού Μαδήματος των χρημάτων του λαού δεν πρέπει να περάσει! Οι πολίτες οφείλουν ν’ αντισταθούν στην παραπληροφόρηση των προνομιούχων επικοινωνητών των ΜΜΕ, και να συμπαρασταθούν στον αγώνα των εργαζομένων του ΟΣΕ κι όχι μόνο.
http://massmedia-gr.blogspot.com
Σε περίοδο «κρίσεως» – όπου τα πάντα ακριβαίνουν – οι «ευφυΐεις» πολιτικοί του τόπου, στο πλαίσιο της «λογιστικοποίησης» των κοινωνικών υπηρεσιών των μεταφορών, ξεπουλάνε το φθηνότερο μέσο μεταφοράς με πρόσχημα το «μνημόνιο» και τα μεγάλα ελλείμματα του οργανισμού που επιβαρύνουν τους φορολογούμενους πολίτες.
Αυτοί που έκαναν τα πάντα, τα προηγούμενα χρόνια, για να απαξιωθεί στο μέγιστο βαθμό ο σιδηρόδρομος προσπαθούν να πείσουν ότι νοιάζονται για την διάσωσή του.
Το σχέδιο για την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ ήταν απλό και θα εκτελούνταν αργά ή γρήγορα είτε μας έπληττε η κρίση είτε όχι. Ένα μονοπώλιο μπορεί να γίνει πολύ εύκολα ελλειμματικό: Αρκεί λίγη κακοδιαχείριση από ανίκανους – κομματισμένους διευθυντές, λίγη σπατάλη από την υπερκοστολόγηση έργων (των ημετέρων εργολάβων – νταβατζήδων), λίγη ανοργανωσιά από ανεκπαίδευτους υπαλλήλους και πολύ ατιμωρησία των ληστρικών τρωκτικών.
Αυτή ήταν η μεθοδολογία που κατέστησε ελλειμματικό τον ΟΣΕ. Και η ευθύνη βαραίνει τις ανάξιες κι επικίνδυνες κυβερνήσεις του δικομματισμού που πλέον ξεπουλάνε προδοτικά τον πλούτο της χώρας στη νέο-φεουδαρχική ελίτ αδιαφορώντας για τις επιθυμίες και το πραγματικό συμφέρων των πολιτών.
Είναι σίγουρο πως σε μια ασύδοτη αγορά, ενός κράτους που είναι ανίκανο να ελέγξει την ιδιωτική πλεονεξία, η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ θα λειτουργήσει σε βάρος των ατομικών οικονομιών των πολιτών. Γι αυτό θα πρέπει με κάθε τρόπο ν' αποτραπεί.
Η λογική της μετατροπής των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Μέσα Μαζικού Μαδήματος των χρημάτων του λαού δεν πρέπει να περάσει! Οι πολίτες οφείλουν ν’ αντισταθούν στην παραπληροφόρηση των προνομιούχων επικοινωνητών των ΜΜΕ, και να συμπαρασταθούν στον αγώνα των εργαζομένων του ΟΣΕ κι όχι μόνο.
http://massmedia-gr.blogspot.com