ΒΥΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ.....!!!!

Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως μπορώ αν είμαι φαντάρος να μπω στο Πολεμικό Μουσείο να υπηρετήσω την θητεία μου?
Ο κ.Γεράσιμος Ζαγορίτης με την μια όμως μπήκε, πως όμως?
Βυσματίες όλοι, Κράτος δικαίου σου λένε μετά όλοι οι πολίτες είμαστε ίσοι,χαχα
Έλεος πια



Όλοι ασχολούνται με την Τζούλια και κανένας με το πως μπήκε στο πολεμικό μουσείο ο κ.Γεράσιμος Ζαγορίτης να κάνει την θητεία του,πια θητεία λέμε τώρα.

Η ερώτησή μου είναι η εξής κύριε Υπουργέ :

ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΚΡΙΤΉΡΙΑ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΕΓΏ ΣΑΝ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΉ ΣΕ ΒΥΣΜΑΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ?

Την ερώτηση αυτή δεν την έχετε απαντήσει ΠΟΤΈ..
ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΝ ΒΟΛΕΨΑΤΕ ΟΜΩΣ..

Γιατί τότε μας στέλνετε ΚΎΠΡΟ και ΈΒΡΟ να υπηρετήσουμε με λιγότερο απο 9 ευρώ , ρωτήσατε αν έχουν οι δικοί μου να μου στέλνουν χρήματα?
ΟΧΙ,

Γιατι πολύ απλά ο πατέρας μου δεν ειναι ούτε πολιτικός ούτε επιχειρηματίας..

Διαβάστε περισσότερα: http://mantatanews.blogspot.com/2010/06/blog-post_8757.html#ixzz0sB473pJ9