Ε ρε τι βγάζει το Αγρίν(ιο)...

ΜΙΑ... ΕΛΛΗΝΟΜΕΞΙΚΑΝΑ «ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ» με καταγωγή από το Αγρίνιο ξεσηκώνει με τις επιτυχίες της τους λάτρεις του hip hop στις ΗΠΑ και στις χώρες της Λατινικής Αμερικής. Η 24χρονη τραγουδίστρια Melissa Jimenez είναι ένα από τα ανερχόμενα αστέρια της αμερικανικής showbiz και από τους καλλιτέχνες που έχουν μέλλον στη χώρα των ευκαιριών. «Yassou Ellada», ήταν το πρώτο σχόλιο της Melissa όταν της συστηθήκαμε ως «ΘΕΜΑ» και της ζητήσαμε να μας μιλήσει για την ελληνική πλευρά της, για την οποία δηλώνει περήφανη. Η Melissa Jimenez γεννήθηκε το 1986 στη Νέα Υόρκη, όπου λίγα χρόνια νωρίτερα εγκαταστάθηκαν οι γονείς της από το Μεξικό



H μητέρα της Μαρία κατάγεται από το Αγρίνιο, απ’ όπου πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο είχε φύγει ο παππούς της προς αναζήτηση καλύτερηςζωή στο μακρινό Μεξικό. «Εί-
μαι περήφανη για την καταγωγή μου. Μισή Μεξικανή,μισή Ελληνίδα, τέλειος συνδυασμός! Οσο για το όνομά μου που είναι καθαρά ελληνικό, το επέλεξε η μητέρα μου, και αυτό επειδή ήμουν γι’ αυτή η “μελισσούλα” της», δήλωσε στο «ΘΕΜΑ». Ο πατέρας της
Horacio και η μητέρα της Μαρία είναι μουσικοί καιτα πρώτα χρόνια στις ΗΠΑ συμμετείχαν στην ορχήστρα του club «Sirocco» στη Νέα Υόρκη, ενώ στη
συνέχεια δημιούργησαν τη δική τους. Από μωρόμέσα σε μουσικά ακούσματα, λογικό ήταν η Melissaνα ασχοληθεί με τη μουσική, το τραγούδι, αλλά καιτον χορό. Στα 14 της ξεκίνησε να τραγουδάει στηνορχήστρα των γονιών της και σύντομα έγραφε τα
δικά της τραγούδια, τα οποία ερμήνευε η ίδια στο
πιάνο. Οσον αφορά στον χορό, παρακολούθησε μαθήματα μπαλέτου, τζαζ, μάμπο, hip hop κ.ά.
«Ξεκίνησα το τραγούδι λόγω της επιμονής του πατέρα μου που πίστευε στις δυνατότητές μου. Δίναμεπαραστάσεις σε clubs αλλά και σε εκδηλώσεις πουμας καλούσαν», λέει η ίδια στο «ΘΕΜΑ».
Πρώτο Θεμα