To love story της γυναίκας "αράχνης" ...με τον Αλβανό δραπέτη ...που εκτέλεσε το σχέδιο της κινηματογραφικής απόδρασης από τον Κορυδαλλό!


Το δικό της love story περιγράφει η Ασπασία ( Σούλα) από το Περιστέρι σύμφωνα με το zougla.gr και την καταθεσή της στους αστυνομικούς, όπου περιγράφει με το δικό της τρόπο την σχέση τους πως αναπτύχθηκε κλπ παραδέχεται οτι του έδωσε το κινητό ρολόι ,οταν δικαζόταν στο Πειραία, που ήταν και το "διαβατήριο" για την οργάνωση της απόδρασης την δεύτερη φορά με το ελικόπτερο πάνω απο τα μαγειρία του των φακών κορυδαλλού.



«Θέλω να σας πω -αναφέρει η Σούλα- ότι τον Αλκέτ τον αγαπάω και του είχα πει να πάει να παραδοθεί και να μη ζεί σαν κυνηγημένος. Διαμένω με τους γονείς μου και τα δυο ανήλικα παιδιά μου στο Περιστέρι. Πριν από έξι χρόνια χώρισα με τον άνδρα μου γιατί έμπλεξε με γυναίκες. Από τότε μεγαλώνω μόνη μου τα δυο μου παιδιά. Με τον Αλκέτ γνωρίστηκα πριν από πέντε χρόνια σε μια καφετέρια. Βγήκαμε μαζί 2-3 χρόνια και μετά κάναμε σχέση. Δεν μου είχε δημιουργήσει κανένα πρόβλημα και μετά από έναν χρόνο άκουσα στις ειδήσεις πως τον κατηγορούν για φόνο. Όταν μπήκε στη φυλακή σταμάτησαν οι μεταξύ μας επικοινωνίες. Μετά από πολλούς μήνες άρχισε να μου τηλεφωνεί. Όσο καιρό ήταν στη φυλακή τον είχα επισκεφθεί δυο φορές στο Ναύπλιο. Απ' όταν ήρθε στον Κορυδαλλό δεν τον είχα επισκεφθεί ποτέ γιατί δεν με άφηναν οι δεσμοφύλακες. Για την απόδραση με το ελικόπτερο δεν μου είχε πει τίποτε και το έμαθα από τις ειδήσεις».

Η Σούλα, έχοντας απέναντί της τα ψυχρά βλέμματα των αστυνομικών, δεν διστάζει να παραδεχθεί πως, μετά την πρώτη κινηματογραφική απόδραση του Ριζάι, συναντήθηκε μαζί του μία φορά. Στο ραντεβού ο δραπέτης εμφανίστηκε μετεμφιεσμένος.

«Από τη στιγμή που απέδρασε -λέει η Σούλα - πάντα μου τηλεφωνούσε που και που και με ρωτούσε τι κάνω; Πάντα μου τηλεφωνούσε αυτός με απόκρυψη. Για την απόδραση ποτέ δεν μου είπε τίποτα, ούτε εγώ φυσικά τον ρώτησα κάτι. Βρεθήκαμε μια φορά στα Goody’s στο Χαϊδάρι. Με το που τον είδα δεν τον γνώρισα, γιατί είχε βάψει τα μαλλιά του ξανθά. Μιλήσαμε για κανένα δεκάλεπτο και μετά έφυγε…».

Η συνέχεια είναι εξίσου εντυπωσιακή. Η ξανθιά γυναίκα καταφέρνει, στη δίκη για την πρώτη απόδραση, που γίνεται στον Πειραιά, να περάσει στον Αλκέτ ένα ρολόι - κινητό τηλέφωνο.

Ο Ριζάι επιστρέφει μαζί με τον Βασίλη Παλαιοκώστα στον Κορυδαλλό και αρχίζουν τις… απόρρητες κλήσεις στην Ασπασία Μητροπία. Η 33χρονη εμφανίζεται ως «Αλεξάντροβα από τη Βουλγαρία», νοικιάζει το ελικόπτερο και υποχρεώνει τον πιλότο να πετάξει πάνω από τα μαγειρεία των φυλακών."
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=79038&cid=4