H λιγερόκορμη των δημοσιογραφικών "σεναρίων" φίλη του Ριζάι είναι η πληθωρική Σούλα...που αποκάλυψε η συλληψή της !


«Είμαι ερωτευμένη,όχι ηλίθια»
Δηλώνει στο Πρώτο Θέμα ...στην μοναδική συνεντευξή της ...και αναφέρει οτι τον γνώρισε σε καφετέρια στο Μπουρνάζι και ερωτεύτηκαν με την πρώτη ματιά...
"Οπως έγινε γνωστό από τις έρευνες της Αστυνομίας, επικοινωνούσατε ανά τακτά χρονικά διαστήματα με την οικογένειά σας.Τι σας έλεγαν τα παιδιά και οι γονείς σας;
Ανησυχούσατε γι’ αυτούς; Είχα μιλήσει μόνο μία φορά τον Ιούνιο με τη μητέρα μου, για να την καθησυχάσω και να ρωτήσω τι κάνουν τα παιδιά. Οσοι λένε ότι είχα τακτικές επικοινωνίες εξαιτίας των οποίων εντοπίστηκε ο Αλκέτ, λένε το λιγότερο ανακρίβειες.


Μπορεί είμαι ερωτευμένη, δεν είμαιόμως ηλίθια.Ειπώθηκε ακόμη ότι από αυτά τα τηλεφωνήματα εντοπίστηκε το κρησφύγετό σας. Δεν λαμβάνατε ιδιαίτερα μέτρα ασφάλειας; Δεν γνωρίζω πώς εντοπιστήκαμε, αλλά ούτε με ενδιαφέρει πια να μάθω τον τρόπο με τον οποίο μας βρήκαν. Οσο για τα μέτρα ασφαλείας, σας λέω ότι ζούσαμε ως ένα κανονικό ζευγάρι, με το δεδομένο βέβαια ότι ο έναςαπό τους δύο ήταν καταζητούμενος. Τελικά, όπως αποδείχθηκε, ήμουν κι εγώ καταζητούμενη».
Ο Αλκέτ Ριτζάι μετά τη σύλληψήτου δήλωσε ότι «χάθηκε μια μάχη, όμωςόχι ο πόλεμος».
Πώς εξηγείτε αυτή τη δήλωση; Η φράση αυτή τα λέει όλα. Δεν χρειάζεται μετάφραση."