Ι.Μ. Γκέρτσου : Μια υποψήφια με φιλοζωική και επιστημονική δράση για τα ΑμεΑ


Σε αυτές τις εκλογές θα είμαι υποψήφια βουλευτής με τους Οικολόγους Πράσινους στον Νομό Ηρακλείου-Κρήτης.
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1979. Μιλώ Αγγλικά και Γαλλικά. Είμαι Πειραματικός Ψυχολόγος και μελετώ την ηλεκτρονική προσβασιμότητα και την οπτική αντίληψη.


Σπούδασα Ψυχολογία στο Πάντειο και έκανα μεταπτυχιακές σπουδές με ειδίκευση στις Γνωσιακές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο των Βρυξελλών.Σήμερα, είμαι υποψήφια διδάκτωρ στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης κι εργάζομαι στο Εργαστήρι Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου/Υπολογιστή στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ι.Τ.Ε. Επίσης είμαι μέλος των Εργαστηρίων Κλινικού Εγκεφαλογραφήματος και Πειραματικής Ψυχολογίας και Ψυχοπαθολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΠΚ, καθώς και της Διεθνούς Εταιρίας Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας.
Ίδρυσα την πρώτη Σχολή Σκύλων-Οδηγών Τυφλών στην Ελλάδα. Μέσω αυτής και του Ινστιτούτου Πληροφορικής, αγωνίζομαι για την καθολική πρόσβαση των ΑμεΑ στον φυσικό και τον ηλεκτρονικό κόσμο. Συνάμα, βοηθώ τα αδέσποτα ζώα όντας ενεργό μέλος της Ζωόφιλης Δράσης Ηρακλείου.
Το 2008 κατά την επίσκεψή του στο ΙΤΕ, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με τίμησε με μια αυθόρμητη κίνηση που προκάλεσε δέος. Το 2009 ξεσήκωσα το πανελλήνιο, επειδή μου αρνήθηκε η είσοδος σε δύο εστιατόρια με τον Σκύλο-Οδηγό μου, δικαίωμα που ο νόμος μου επιτρέπει.
Ευχαριστώ,
Ιωάννα-Μαρία Γκέρτσου
http://www.facebook.com/home.php#/pages/-/137339489490?ref=ts

ΥΓ : Κατά παρέκκλιση της τακτικής μας να μην προβάλουμε υποψήφιους και κόμματα γιατί το αξίζει για την δράση της και μόνο!