Ο Andre Agassi ομολόγησε ότι έκανε χρήση ναρκωτικών ουσιών


":Μεγάλη αναστάτωση προκάλεσε η συγκλονιστική εξομολόγηση του Andre Agassi ότι στο παρελθόν είχε πάρει ναρκωτικά! Ο διάσημος πρώην τενίστας...
, παραδέχεται στην αυτοβιογραφία του, με τίτλο “Open”, ότι ήταν εθισμένος στη χρήση ουσιών. “Σκέφτηκα ότι θα απογοητεύσω τους θαυμαστές μου, αλλά ήθελα να πω την αλήθεια”, είπε χαρακτηριστικά ο Andre.



Ο Agassi, ο οποίος συγκέντρωσε οκτώ τίτλους Grand Slam, αναφέρει με λεπτομέρειες τους λόγους για τους οποίους πήρε ναρκωτικά, καθώς και για την απώλεια μαλλιών του, τον προβληματικό γάμο του με την Brooke Shields και την πραγματική αγάπη που βρήκε στο πρόσωπο της σημερινής του συζύγου, την καλύτερη τενίστρια όλων των εποχών, Steffi Graf.

Το 1997 σε ελέγχους που είχε υποβληθεί, ο 39χρονος τενίστας, είχε βρεθεί θετικός στην ουσία μετανφεταμίνη, ενώ είχε καταφέρει να ξεγελάσει τις αρχές και να μην τιμωρηθεί.

Σε ένα σημείο της αυτοβιογραφίας του, ο Agassi λέει: “Δεν πιστεύω ότι ήμουν εθισμένος, παρόλα αυτά θα μπορούσαν να πουν ότι τη στιγμή που στράφηκα στη χρήση ουσιών για να ξεφύγω από τα προσωπικά μου προβλήματα, ήμουν ναρκομανής. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που πλέον μπορώ να αποκαλύψω την προσωπική μου αλήθεια μέσα από το βιβλίο”.

Το βιβλίο πρόκειται να κυκλοφορήσει στις Ηνωμένες Πολιτείες στις 9 Νοεμβρίου."
http://toprixtiri.blogspot.com/2009/10/andre-agassi.html