Γιατί βαρέθηκα να ζω έτσι….

Αναρωτιέμαι πάντα τι το διαφορετικό έχουμε εμείς οι Έλληνες. Τελικά χθες (27/08/2008) κατάλαβα.

Έχουμε έναν μοναδικό τρόπο να δείχνουμε πως όταν θέλουμε, μπορούμε να γίνουμε κυριολεκτικά κάφροι.Ένοιωσα λοιπόν πολύ άσχημα που ανήκω στους φίλους του Ολυμπιακού. Ένοιωσα πολύ άσχημα που Έλληνες από την Κύπρο με είπαν ζώο και Τούρκο.

Ένοιωσα άσχημα που Έλληνες είπαν πως στην Τουρκία είναι πιο ασφαλείς. Μπορεί να έβλεπα όλο το ελληνικό μας μεγαλείο να ξετυλίγεται στην οθόνη της τηλεόρασης μου αλλά ένιωσα σαν να φταίω εγώ γι’ αυτό, σαν να ήμουν εγώ εκεί πρωταγωνιστής του γουέστερν... Και ξέρεις κάτι αγαπητέ μου? Εγώ φταίω.Εγώ, γιατί ανέχομαι τόσο χρόνια να υποτιμούν την νοημοσύνη μου, ανέχομαι τόσα χρόνια τους απολίτιστους, τους ανεγκέφαλους και αυτούςπου μη έχοντας κάτι καλύτερο να κάνουν αφήνουν τα έξυπνα κεφάλια και κεφάλαια της υπέροχης κατά τα άλλα χώρας να τους χειραγωγούν.Πείτε μου λοιπόν αν έλεγαν σε εσάς « πήγαινε παιδί μου και πέτα ότι βρεις μπροστά σου στον αδερφό σου, βρίσε τον γιατί είναι φίλαθλος αντίπαλης ομάδοςκαι αν μπορείς σπάσε τον στο ξύλο» θα το έκανες? Ακόμα και αν σε στήριζαν από όλες τις απόψεις? Θα το έκανες??? Αυτοί το κάνουν.Πότε επιτέλους θα σταματήσουν όλα αυτά? Πότε?Βαρέθηκα να ζω σε μια χώρα που τίποτα δεν αλλάζει προς το καλύτερο. Βαρέθηκα να λέω πάντα «έχει ο Θεός».Βαρέθηκα να πρέπει να κλείνω τα μάτια σε ότι συμβαίνει δίπλα μου. Καθημερινά “βρίζουν”, “χτυπούν” τον διπλανό σου χωρίς λόγο.Κι εμείς φυσικά απλά κάνουμε λίγο πιο δεξιά ή αριστερά για να μην μας πάρει καμιά αδέσποτη. Νοιώθω περήφανη που είμαι Ελληνίδα.Δεν νιώθω καθόλου περήφανη που περπατάω στους ίδιους δρόμους, που αναπνέω τον ίδιο αέρα, που ζω στην ίδια χώρα με ανθρώπους που δεν έχουν λόγο ύπαρξης αλλά και συνύπαρξης.Ζούμε σε μια χώρα και είμαστε απόγονοι ενός από τους πιο πολιτισμένους λαούς αλλά τα τελευταία χρόνια βλέπω πως γινόμαστε ένας από τους πιο απολίτιστους!!! Γίνονται τόσα… περνάμε τόσα…συντάξεις, μισθοί, δημόσια υγεία, δημόσια παιδεία και γενικά κάθε τι δημόσιο….. !!! και εμείς εκεί, πως θα πάρουμε ένα καινούργιο και speedάτο αυτοκινητάκι,πως θα χτίσουμε το εξοχικό στη Πάρο. Δεν λέω όχι, χτίστο. Πρέπει να κάψετε τα δάση για να χτίσετε τα εξοχικά, τα ξενοδοχεία σας? Πρέπει τα παιδία μας να κουβαλούν φιάλες οξυγόνου? Πρέπει άραγε το εργοστασιάκι μου να στερεί το νερό από τους απογόνους μας? Πρέπει να τα ρωτάμε όλα αυτά? Δεν είναι αυτονόητα? Τι ζούμε Χριστέ μου? Που ζούμε? Που?Νοιώθω σαν να έχω κατέβει από άλλο πλανήτη….δεν μπορούσα μέχρι τώρα να πιστέψω ότι όντως όλα αυτά γίνονται.Δεν μπορώ να πιστέψω ότι πρέπει να κάνει κάποιος κολπική ή πρωκτική ηλεκτροπληξία, να πνίξει, να γδάρει ζωντανό, να ξυλοκοπήσει ένα ζώο μέχρι θανάτου για να πάρει τη γούνα του για να στολιστεί μια κυρία…. Ωραίο πλανήτη φτιάξαμε, πριν που σκοτώναμε για λόγους καθαρά επιβίωσης ήταν σκατά ο πλανήτης…τώρα είναι αυτός ακριβώς που θα έπρεπε να είναι.Μου θυμίζει την αποκρουστική, εμετική θα έλεγα, μυρωδιά δημόσιας τουαλέτας… στην Ελλάδα φυσικά γιατί στις άλλες χώρες δεν σκυλοβρωμάει έτσι χρυσή μου.Μην ντρέπεσαι να μπεις…!!!

Είναι ένα κακόγουστο αστείο αυτό… θα ήθελα πολύ να ξυπνήσω και να ήταν απλά ένας εφιάλτης αυτά τα 25 χρόνια της ζωής που ζούσα.Όμως δυστυχώς είναι εφιάλτης live…..

Σιχάθηκα να βρίζω και να απαξιώνω τους Αμερικανούς για την ιστορία που δεν έχουν, για το επίπεδο ζωής που δεν έχουν,για τον πολιτισμό που δεν έχουν, για την νοημοσύνη που δεν έχουν ή που τους έκαναν να μην έχουν αλλά τελικά ξέρεις τι βλέπω?

Έναν καθρέφτη μπροστά μου….σιχάθηκα να βρίζω εμάς Αγαπητοί μου Έλληνες……κάθε μέρα επιβεβαιώνουμε ότι όχι « Πας μη Έλλην, Βάρβαρος» αλλά «Πας Έλλην, Βάρβαρός»….»Πας άνθρωπος, Βάρβαρός» το μεγαλείο βρίσκεται στην φύση, στα ζώα και όχι στον άνθρωπο.Μην αποκαλέσεις ποτέ ξανά τον συνάνθρωπο σου «ζώο» αδικείς και βρίζεις τα ζώα….

Καταφέραμε να κάνουμε το είδος μας να μοιάζει με την ωραία αμοιβάδα….

Τα θερμά συγχαρητήρια σε όλους ΜΑΣ…..

Θεοδώρα η Ελληνίδα.-