Και σερφάρουν και blogαρουν οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου
Άλλαξε ριζικά μέσα στο 2007 η χρήση του internet στην Ελλάδα με αύξηση χρηστών, με νέα κοινά, με αύξηση χρήσης ,με ταχύτερες συνδέσεις, με ενίσχυση e-commerce και με διεύρυνση των ενδιαφερόντων των χρηστών.
Εκει όμως ,που φαίνεται να ανεβαίνει σημαντικά στο internet στην Ελλάδα είναι τα υψηλά ποσοστά των χρηστών που το χρησιμοποιούν για ενημέρωση. Το 2007 όπως προκύπτει από την ετήσια έρευνα την AGB Nielsen Media Research σε συνεργασία με την Phaistos Networks το 71,8% των χρηστών του internet αναζητούν ενημέρωση και πληροφορίες πάνω στην επικαιρότητα. Από αυτούς το 62,2%, είναι άντρες και το 48,4% γυναίκες.
Μετά την άντληση των πληροφοριών και την ενημέρωση ,η δεύτερη σε προτίμηση χρήση του Ιnternet είναι η επικοινωνία δηλ η χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των chats και του messenger, με ποσοστό το 66,5%, ενώ 6 στους 10 συνδέονται με το Ιντερνετ να «κατεβάσουν» αρχεία ( μουσική κλπ ) η κάνουν λήψη περιεχομένου.
Ειδικά για την ενημέρωση προκύπτει ότι το internet στην κυριολεξία ρίχνει την σκόνη του στα αλλά μέσα ενημέρωσης . Κι αυτό γιατί όπως προκύπτει από την έρευνα το internet αποτελεί βασική πηγή ενημέρωσης με ποσοστό 58,9% όταν για την Τηλεόραση το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο 25,7% και για το Ραδιόφωνο και τις Εφημερίδες στο 8,3% και 6,3% αντίστοιχα.
Ακόμα από την έρευνα προκύπτει ότι μεταξύ 2005 και 2007 υπερδιπλασιάστηκε ο αριθμός των συνδέσεων ADSL, τριπλασιάστηκαν οι υψηλές ταχύτητες σύνδεσης !
¨Όμως οι Έλληνες χρήστες είναι παραπονούμενοι τόσο για την τιμή των υπηρεσιών των συνδέσεων, όσο και για τις χαμηλές ταχύτητες και έχουν δύο σταθερά αιτήματα
«Πρέπει να μειωθούν οι τιμές στις συνδέσεις…» «Θέλουμε γρηγορότερο internet…»
Η Έρευνα έγινε στους χρήστες 82 πορταλ και site όλων των κατηγορίων ,που συμμετείχαν με την προβολή των banner για την συμμετοχή των χρηστών και θεωρούνται αυτά με την μεγαλύτερη αναλογικά επισκεψημότητα
Την έρευνα αυτή και τις προηγούμενες μπορεί να τις δείτε στο www.e-metrics.gr
Άλλαξε ριζικά μέσα στο 2007 η χρήση του internet στην Ελλάδα με αύξηση χρηστών, με νέα κοινά, με αύξηση χρήσης ,με ταχύτερες συνδέσεις, με ενίσχυση e-commerce και με διεύρυνση των ενδιαφερόντων των χρηστών.
Εκει όμως ,που φαίνεται να ανεβαίνει σημαντικά στο internet στην Ελλάδα είναι τα υψηλά ποσοστά των χρηστών που το χρησιμοποιούν για ενημέρωση. Το 2007 όπως προκύπτει από την ετήσια έρευνα την AGB Nielsen Media Research σε συνεργασία με την Phaistos Networks το 71,8% των χρηστών του internet αναζητούν ενημέρωση και πληροφορίες πάνω στην επικαιρότητα. Από αυτούς το 62,2%, είναι άντρες και το 48,4% γυναίκες.
Μετά την άντληση των πληροφοριών και την ενημέρωση ,η δεύτερη σε προτίμηση χρήση του Ιnternet είναι η επικοινωνία δηλ η χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των chats και του messenger, με ποσοστό το 66,5%, ενώ 6 στους 10 συνδέονται με το Ιντερνετ να «κατεβάσουν» αρχεία ( μουσική κλπ ) η κάνουν λήψη περιεχομένου.
Ειδικά για την ενημέρωση προκύπτει ότι το internet στην κυριολεξία ρίχνει την σκόνη του στα αλλά μέσα ενημέρωσης . Κι αυτό γιατί όπως προκύπτει από την έρευνα το internet αποτελεί βασική πηγή ενημέρωσης με ποσοστό 58,9% όταν για την Τηλεόραση το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο 25,7% και για το Ραδιόφωνο και τις Εφημερίδες στο 8,3% και 6,3% αντίστοιχα.
Ακόμα από την έρευνα προκύπτει ότι μεταξύ 2005 και 2007 υπερδιπλασιάστηκε ο αριθμός των συνδέσεων ADSL, τριπλασιάστηκαν οι υψηλές ταχύτητες σύνδεσης !
¨Όμως οι Έλληνες χρήστες είναι παραπονούμενοι τόσο για την τιμή των υπηρεσιών των συνδέσεων, όσο και για τις χαμηλές ταχύτητες και έχουν δύο σταθερά αιτήματα
«Πρέπει να μειωθούν οι τιμές στις συνδέσεις…» «Θέλουμε γρηγορότερο internet…»
Η Έρευνα έγινε στους χρήστες 82 πορταλ και site όλων των κατηγορίων ,που συμμετείχαν με την προβολή των banner για την συμμετοχή των χρηστών και θεωρούνται αυτά με την μεγαλύτερη αναλογικά επισκεψημότητα
Την έρευνα αυτή και τις προηγούμενες μπορεί να τις δείτε στο www.e-metrics.gr