Kαθε blog και εξώδικο.. κάθε blogger και αγωγή με οδηγό την ΜEGALH Αγωγή!

Ρε τι γίνεται ...Εχουν στήσει συγκεκριμένο κέντρο ...και άρχισαν κατευθύνουν πως θα στέλνουν αγωγές και εξώδικα στα blogs ακόμα και για τα photoshop! Ενώ θα μπορούσαν να στέλνουν επιστολές ! Υπάρχει σχέδιο και κέντρο απόλυτης γραφικότητας...Δείτε ένα ακόμα περιστατικό!
"Νέο εξώδικο στο fatsimare, αυτή τη φορά ξανά λόγω "φωτοσοπιάς" και συγκεκριμένα για την δημοσίευση της φωτογραφίας με τίτλο "Μπετόβεν και μπουζούκι"


Δείτε σχετικά στο link:
http://fatsimaremag.blogspot.com/

Με αφορμή δημοσίευμα του blog fatsimaremag.blogspot.com με τίτλο «Μπετόβεν και μπουζούκι» αξιωματούχος της πόλεως με αρχικά Θ.Σ. (πλήρη στοιχεία δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε αλλά είναι στη διάθεση παντός περιέργου) μας απέστειλε την ακόλουθη εξώδικο - επιστολή την οποία και κοινοποιεί και σε άλλους ΜΜΕδες της πόλης:

Την δημοσιεύουμε με πόνο και βαριά καρδιά...

"Η αθλιότητα στην ανυπόγραφη παραδημοσιογραφία έχει και τα όρια της. Το εν λόγω blog fatsimaremag.blogspot.com για ακόμη μια φορά επιχειρεί να πετάξει λάσπη στο πρόσωπό μου, παρουσιάζοντάς με φωτοσοπιά την φάτσα μου δίπλα σε ένα "βιολιτζή" με παραπλανητικούς και κακόβουλους υπότιτλους


- επειδή ποτέ στη ζωή μου δεν έμαθα (και δεν έχω παίξει) μπουζούκι.(Αλήθεια λέει)
- επειδή πιτσιρικάς το μόνο "όργανο" που ήξερα ήταν το τσιλίκα -τσιλικάρι (Αλήθεια λέει επίσης)
- επειδή όταν πήγαινα (αργότερα) στα μπουζούκια μόνο λουλούδια πετούσα. (Μισή Αλήθεια λέει εδώ)
- επειδή κυκλοφόρησαν κι άλλες φωτοσοπιές από λαμογιοσαϊτάδες που με παρουσιάζουν να χορεύω πετώντας λουλούδια "στου Μελά" προσφάτως. (Αλήθεια λέει;)
- επειδή μια καταγγελία ότι χόρευα σε σκυλάδικο από τον ψευτοκουλτουριάρη τον Χ.Μ. (που τον είχε... μαζέψει ο Μ.Τ. στο δήμο) απλά κοινοποιήθηκε υπηρεσιακά σε μένα από τα λαμόγια του ράδιο ζυγός και δεν είχε υπόσταση, δεν αληθεύει (Αυτό ΑΛΗΘΕΥΕΙ...)
- επειδή έχω κάνει αντιπρόεδρος της λαχαναγοράς του Ρέντη (Αλήθεια, καρατσεκαρισμένο)
- επειδή εγώ είμαι και του λιμανιού, εγώ είμαι και του σαλονιού (Άντε, Αλήθεια κι αυτό...)

- Και τέλος επειδή ποτέ δεν διαπραγματεύτηκα ζητήματα ηθικής τάξεως, είμαι υποχρεωμένος για την προστασία μου και επιφυλάσσομαι για το ότι αν δεν αποκατασταθεί η φωτοσοπιά να προσφύγω στη δικαιοσύνη."
http://fatsimaremag.blogspot.com/