Ιαν Σκοτ : Ετσι γύρισα την τσόντα με την Τζούλια …( Όλα όσα γράφει στο blog του !Χωρίς Περικοπές)

Το τρίο που δεν έγινε , το εμπάργκο του παραγωγού και οι ανικανοποίητες ορμές της Τζούλιας για συνεχόμενο και δυνατό σεξ!
Γράφει ο πορνοστάρ στο blog του
"Δεν θα μπορούσα να πω τίποτα για το θέμα αυτό για ένα μήνα .Τωρα μπορώ να σας αποκαλύψω ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της καριέρας μου. Λίγο περισσότερο από ένα μήνα πριν, ένας Έλληνας παραγωγός επικοινώνησε μαζί μου για να γυρίσω μια σκηνή με μια ελληνιδα 25 ετών, την Τζούλια Αλεξανδράτου.


Του είπα δεν ήξερα τίποτα γι αυτή και το σκεπτόμουν να φύγω από την Γαλλία .Ο παραγωγός της Sirina Entertainment επέμενε και τελικά εγινε δεκτή . Με ακολούθησε ο Tony Carrera. Αμέσως μόλις έφθασαν στην Ελλάδα παρατηρώ ότι το «κυνήγι» αυτό είναι λίγο διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Η Τζούλια είναι η προσωπικότητα της χώρας, γνωστή ως μοντέλο, τραγουδίστρια και ηθοποιός. Ο παραγωγός μου μου πείτε πως διαμαρτύρεται διότι κανείς δεν μπορεί στην Ελλάδα να την ικανοποιήσει ερωτικά κανένας …είτε τελειώνουν …..γρήγορα ή δεν μπορούν να … έχουν ισχυρή σεξουαλική δραστηριότητα μαζί της ( μεταφράζουμε μερικά εμείς για μην πάμε περί ασέμνων ) .
Το σενάριο ήταν ότι θα είχε διασκέδαση …μόνη με ένα μπουκάλι σαμπάνια σε μια μπανιέρα, στη συνέχεια, μια σκηνή μαζί μου και, τέλος, μια σκηνή με τον Τόνι που θα την έχουμε μαζί….
Η σκηνή της μπανιέρας ξεκινά,…. Παίζει αρκετά καλά με το "sextoy της». Είμαι λίγο έκπληκτος όταν είδα μια ενιαία φωτογραφική μηχανή με τυχαίες κινήσεις, αρχίζω να αναρωτιέμαι αν ο εικονολήπτης θελει να δείξει ένα ερασιτεχνικό βίντεο, δεν έχει σημασία το σόου με ευχαριστεί. Εχω μια ελληνική κούκλα μια όμορφη ξανθιά με γαλανά μάτια και μεγάλο στήθος, πολύ δραστήρια, το μόνο που μου αρέσει! Συντάσσομαι με την κοπέλα στην μπανιέρα και να αρχίσαμε να παίζουμε με το μπουκάλι. Έχει αρπάξει γρήγορα το… και το πιπιλίζει τόσο καλά. Αρχίζω να ….είναι τόσο υγρή και τόσο καλά. Θα … σκληρά και εκείνη αρπάζει….ώστε να μπορώ να αισθάνομαι ότι πραγματικά απολαμβάνει αυτό που κάνω σε αυτήν. Θεωρώ ότι ο κάμεραμαν κάνει ό, τι δεν μπορεί να κινηματογραφήσει το πρόσωπό μου ... .. Έκπληξη.

Εμείς πάμε στο κρεβάτι για να ολοκληρώσετε τη σκηνή και είμαι λίγο desapointed επειδή η κοπέλα δεν ήθελε να τη…. Κάναμε πάρα πολλες στασεις και θα τελειώσω στο προσώπω …καλή δουλειά, είμαι περήφανος για μένα. Όπως συμφωνήθηκε, ο Τόνι ετοιμάζεται γι 'αυτό να μπει στην σκηνή για ένα threesome fuck με την Τζούλια σε διπλή, αλλά δεν λαμβάνει χώρα,… Αυτή ντύνεται και φεύγει .... Έκπληξη, οι παραγωγοί ακόμα περισσότερο έκπληκτοι από αυτό. Θα επιστρέψω την επόμενη μέρα στη Γαλλία. 2-3 εβδομάδες αργότερα, έχω μια κλήση από τον παραγωγό ο οποίος ζητά να μην πω τίποτα σχετικά …κατά τη διάρκεια τουλάχιστον ενός μηνός. Πράγματι, υπήρξε ένα μεγάλος νόρος στην Ελλάδα. Η Τζούλια Αλεξανδράτου είναι κάτι πολύ περισσότερο από απλή προσωπικότητα, αυτή είναι μια πραγματική εθνική στάρ , τραγουδιστής, ηθοποιός, τηλεοπτική πραγματικότητα, αυτή είναι γνωστή σε όλη τη χώρα για πολλά χρόνια. …
Και καταλήγει αφού γράφει για την παρουσίαση του dvd εγινε σαν κάτι προσωπικό με φίλο της …και ότι τον αναγνώρισαν από ένα τατουάζ ..
Εφημερίδες και δημοσιογράφοι από την Ελλάδα επικοινώνησαν μαζι μου για να μάθους την αλήθεια, όπως υποσχέθηκα στον παραγωγό, έκανε το βουβό μέχρι σήμερα στην περιοχή μου.
Τώρα γνωρίζετε τα πάντα! Και αν θέλετε να δείτε αυτό το περίφημο βίντεο που έθεσαν σε κίνδυνο την Ελλάδα για πολλές ημέρες ακόμη περισσότερο από ό, τι χρηματοπιστωτική κρίση τους, μπορείτε να το κατεβάσετε ..»

Καλα ρε μεγάλε κόψε λιγο σιγά το σκάνδαλο …
Εντάξει έτσι προσπαθεί να πουλήσει το βίντεο μέσα από το site του με το αζημίωτο !