"Στην Υγειά ..."των κορόιδων που πληρώνουν την ΕΡΤ


"Για πολύ βουσμάνους πρέπει να μας θεωρεί ο Σπύρος Παπαδόπουλος, όταν λέει ότι 65000 το επεισόδιο είναι λίγα χρήματα και ισχυρίζεται ότι ένα σίριαλ 1 ώρας στοιχίζει περισσότερα, άρα αδικείται που το δικό του κρατάει 3,5 ώρες και πληρώνεται λιγότερο. Εχουμε και λέμε. Ενα σίριαλ θέλει 3 μέρες γυρίσματα σκηνή-σκηνή. Τα δικά του γίνονται μονορούφι σε ένα 8ωρο (1 βάρδια) Ενα σίριαλ, ειδικά αν έχει εξωτερικά γυρίσμτα, απαιτεί ψάξιμο μερών, προγραμματισμό, ενίοτε και συνεννόηση με φορείς. Αυτός έχει κάβα το στούντιό του και χωρίς χασομέρι πάει κατευθείαν εκεί. Ενα σίριαλ έχει ηθοποιο΄θς και κομπάρσους που αμοίβονται ο καθένας για 2-3 μέρες γυρίσματα. Αυτός έχει μόνο τους μουσικούς, που αμοίβονται για μια μέρα.



Σε ένα σίριαλ πληρώνεται σεναριογράφος. Στην εκπομπή του όχι.
Σε ένα σίριαλ, όλο το υλικό των γυρισμάτων απαιτεί εξουθενωτικό μοντάζ. Η εκπομπή του μαγνητοσκοπείται live και μετά μοντάρεται ελάχιστα για να γίνουν κάποιες διορθώσεις. Τωρα, αν 20 εισιτήρια των 500 ευρώ, δεν μπορεσαν να καλυφτούν από (Συν άλλα τόσα για τη διαμονή-διατροφή 2 ημερών) το συνολικό ετήσιο μπάτζετ της εκπομπής, αυτά να έρθει να τα πει στη μητέρα μου που μανατζάρει ολόκληρο νοικοκυριό με 1200 ευρώ το μήνα.
Συμπέρασμα: αμοιβή στούντιο για μια ημέρα, αμοιβή μουσικών για μια ημέρα, το φορτηγό (βαν) τα λένε με τον εξοπλισμό τις κάμερες τους τεχνικούς για μια μέρα, λίγο ψευτομοντάζ, ένας σκηνοθέτης, τα φαγητά και μια γραμματεία, δε στοιχίζουν πάνω από 10-12.000 το επεισόδιο. Οι καλεσμένοι είναι τζάμπα. Μη μας πουλάτε φύκια για μεταξωτές κορδέλες κ.Παπαδ΄πουλε.
Και μια και μιλάμε για την ΕΡΤ:
Η ΕΤ3 αφιέρωσε πάλι. Αφού πέταξε στην άκρη τις μισές θεσσαλονικιότικες παραγωγές για να πληρώσει το σίριαλ Βέγγου, απογοήτευσε για άλλη μια φορά.
είδα προχτές το σίριαλ και ήταν αυτό που λέμε αρπαχτή στους βλάχους της επαρχίας.
Ανύπαρκτο σενάριο, άθλια γυρίσματα, θολή και άχρωμη εικόνα λες και το γύρισαν με κάμερες της ΥΕΝΕΔ, άνευρο μοντάζ και από ηθοποιία... τι να μέμε τώρα
Παίζει κιη ίδια η σκηνοθέτης, μάλλον για να περικοπεί το κόστος σε όφελος της παραγωγής. Ο Βέγγος χαροπαλεύει στη σκηνή, ευρισκόμενος σε βαθύ γήρας. Με δυσκολία μετακινείται και αρθρώνει τις ατάκες του. Η εκμετάλλευση σε όλο της το μεγαλείο γι΄αυτόν το μεγάλο ηθοποιό. Τα δε παιδάκια που τον συνοδεύουν έχουν τη φυσικότητα ενός μαθητή που απαγγέλει το Είμαι μια Σουλιωτοπούλα. Ντροπή για άλλη μια φορά με τις αρπαχτές των κολλητών που πληρώνουμε οι πολίτες εν αγνοία και παρά τη θέληση μας!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ