“Ξεβλάχεψα ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού” – Ο Πέτρος Κωστόπουλος επιμένει ότι “με τα περιοδικά μου έκανα μόνο καλό” (vid)


Ευτυχώς δηλαδή που βρέθηκε αυτός και μας έσωσε … Ο Πέτρος Κωστόπουλος, το αλήστου μνημης “παιδί” του ΠΑΣΟΚ μας εξηγεί σε ένα βιντεο πόσα του … οφείλουμε ως λαός … ( πάντως εμείς αναγνώστες του δεν υπήρξαμε ποτε )!
Με τα περιοδικά μου έκανα μόνο καλό. Ξεβλάχεψα σε μεγάλο βαθμό, ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού, το οποίο εκείνη τη στιγμή έψαχνε την Ευρώπη“, ισχυρίστηκε ο πρώην εκδότης στην κάμερα της εκπομπής “Αποκαλυπτικά” του Μένιου Φουρθιώτη…
Και συνέχισε λέγοντας ότι “το γεγονός ότι έδωσα όλη μου την περιουσία για να μη χρωστάω, ήταν η μεγαλύτερη «μακακία» της ιστορίας. Χρωστούσα 6 εκ. και μου χρωστούσαν 7,5 εκ… Το μεγαλύτερό μου λάθος ήταν ότι έδωσα όλα τα λεφτά και άκουσα και μπινελίκια και από πάνω, ενώ όλοι οι άλλοι που τα κράτησαν, δεν άκουσαν τα μπινελίκια αυτά. Ακούω ότι μπορεί να κρύβω και καμιά δεκαριά εκ. κι εγώ έρχομαι εδώ και σερβίρω και κάνω των dj στα 60 μου γιατί έχω στην άκρη πακετωμένα. Με ηλίθιους δεν μπορώ να μιλάω”.
(αν αντέχετε) δείτε το βίντεο από το zappit.gr: (η άποψη για το “ξεβλάχεμα”…στο 1.30′)