Δεν «δραπετεύει» τελικά ο «σκυλοντόγκ» Βασίλης Λεβέντης


«Εγώ δεν δραπετεύω, είμαι εδώ για να πιέζω» είπε σε κοινοβουλευτικούς συντάκτες το μεσημέρι της Παρασκευής, τους οποίους έβγαλε τρελούς το πρωί στον ΑΝΤ1, λέγοντας πως «είναι ανοησίες» τα όσα μετέδιδαν χθες. Ασχέτως, βέβαια, αν όντως ο ίδιος έκανε λόγο για «ειλημμένη απόφαση» γιατί είναι «σκυλοντόγκ».

«Φεύγετε από βουλευτής;» ρώτησε το πρωί ο Γιώργος Παπαδάκης, με τον Λεβέντη να απαντά: «Κοιτάχτε, άλλο είναι το νόημα των λέξεών μου και των κινήσεών μου και άλλο μεταδίδουν. Εγώ, έχω στείλει μια επιστολή στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ζητώντας του να μην κυρώσει και να μην υπογράψει το νόμο». «Μα εγώ διαβάζω ότι τη Δευτέρα -λέει- παραιτείται...» επανήλθε ο δημοσιογράφος και ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων αντέτεινε: «Αυτά είναι ανοησίες».
Στο τέλος, δε, σημείωσε ότι η μέχρι χθες «ειλημμένη» απόφασή του για παραίτηση δεν είναι και δεδομένη, ακόμη κι αν, όπως αναμένεται, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ασκήσει την τυπική του υποχρέωση για δημοσίευση του νόμου.

Χθες ήταν «σκυλοντόγκ»

«Όχι από πρόεδρος κόμματος, θα παραιτηθώ από βουλευτής» είπε σε κοινοβουλευτικούς συντάκτες χθες και εξήγησε: «Γιατί πρέπει στην Ελλάδα κάποιος να θυσιαστεί για να ταρακουνηθεί αυτό το τέλμα. Καταλάβατε; Ας χαίρονται τους μισθούς τους, αλλά θα κυκλοφορώ κι εγώ και θα κάνω λαϊκές συγκεντρώσεις και θα τους ξεφτιλίζω όλους… εγώ είμαι "σκυλοντόγκ"»! Μάλιστα, υποστήριξε πως η απόφασή του είναι ειλημμένη, καθώς «εγώ ό,τι λέω δεν το αλλάζω», προμηνύοντας πως θα το ανακοινώσει τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη σε ομιλία του.
«Δύο χρόνια παλεύω για κάποια πράγματα, να μειωθεί ο μισθός και ο αριθμός των βουλευτών, οι αποσπασμένοι, οι μετακλητοί και με γράφουν εκεί που δεν έχει μελάνι» τόνισε, συμπληρώνοντας: «Να βγει το συμπέρασμα ότι παίρνω το μισθό μου; Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει. Αν κάνω πίσω θα βγει το συμπέρασμα στην Ελλάδα ότι κάθομαι για το μισθό μου, αυτό κάνει η Χρυσή Αυγή, ενώ έλεγε θα πελεκάει, παίρνει το μισθουλάκο».
Όπως γίνεται αντιληπτό, η παραπάνω δήλωση του Βασίλη Λεβέντη είχε λίγες ώρες διάρκεια ζωής, αφού τα... μάζεψε άρον - άρον.
 http://www.koutipandoras.gr