O Σάκης Ρουβάς ...αγρότης ! Ρουβίτσες και στα χωράφια !

Τι σου είναι η κρίση! Ο Σάκης  είπε οτι θα γίνει αγρότης . Αντε να λανσάρει και νέα μόδα  με ταγάρια ! Δείτε θέμα :

Ο τραγουδιστής αποκάλυψε πως σκοπεύει να γίνει αγρότης για να αντιμετωπίσει την κρίση! «Έχω κάποια κτήματα στην Κέρκυρα τα οποία μου άφησε ο παππούς μου. Αποφάσισα πλέον να ασχοληθώ ενεργά με αυτά, όχι μόνο για οικονομικούς λόγους αλλά και για να αλλάξω την ποιότητα της ζωής μου. Θα κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα και που αγαπώ και είναι το τραγούδι. Ταυτόχρονα, όμως, σκοπεύω να κάνω και άλλα πράγματα, τα οποία πιστεύω ότι έχουν αξία. Όχι μόνο για να έχω ένα κιλό ντομάτες, αλλά γιατί θα μυρίζουν ντομάτα και θα είναι γευστικότατες». 

Όσο για το πρόγραμμα στο Diogenis Studio, υποσχέθηκε ότι θα είναι κάτι πραγματικά διαφορετικό από ό,τι μας έχει συνηθίσει και δήλωσε: «Θα είναι ένα πρόγραμμα γεμάτο εικόνες και ιδιαίτερα αισθησιακό, παράλληλα όμως προσαρμοσμένο στο κλίμα της εποχής και προσιτό στον κόσμο». 
http://www.protothema.gr/