Εκεί στον ΟΤΕ τι παίρνουν;

Είμαι κάτοχος conn-x στην αστρονομική ταχύτητα των 2 Mbps.  Στις 16 Νοεμβρίου και λόγω της αστρονομικής μου ταχύτητας το router άρχισε να κάνεις συνεχείς αποσυνδέσεις. Ενημέρωσα τηλεφωνικά τον ΟΤΕ και ρώτησα αν μπορεί να γίνει κάτι γι' αυτό. Μετά απο μερικές ώρες διαπίστωσα το internet να σέρνεται. Είδα οτι η ταχύτητα μου είχε οριστεί στο μισό, στο 1 Mbps, για να μην έχω αποσυνδέσεις. Φυσικά κανείς δεν μπήκε στον κόπο να με ρωτήσει το παραμικρό και σε κάθε μου τηλέφωνο χαλαρές και μπλαζέ τηλεφωνήτριες μου έπαιρναν το ιστορικό απο την αρχή.

Μία ερώτηση για τους κυρίους του ΟΤΕ: Στην Γερμανία έτσι φέρεστε στους ντόπιους καταναλωτές ή ήρθατε στη μπανανία και τα κάνετε αυτά; Γιατί ο ΟΤΕ ακόμη δεν έχει γραμμή παραπόνων; Πότε επιτέλους θα σοβαρευτείτε εκεί πέρα, όταν σας φύγει και ο τελευταίος πελάτης;

φίλος αναγνώστης