O Πάνος Κωνσταντάκος στο Rally Acropoli

Συμμετοχή με το Νο 59 στον εθνικό μας αγώνα, ο Πάνος Κωνσταντάκος στο τιμόνικαι ο Θεόδωρος Σιδεράκης στην συνοδήγηση. Ευχάριστη έκπληξη και αυτή ησυμμετοχή και μάλιστα με ένα νεοαποκτηθέν αγωνιστικό. Πρόκειται για έναSubaru Impreza WRX STi N14, του οποίου προκάτοχος ήταν ο Θέμης Χαλκιάς. Την
πρώτη επαφή με το Impreza είχε το πλήρωμα μόλις πριν λίγες ημέρες, στοσπριντ Νέο Λουτράκι.


   Η εμπλοκή του Πάνου Κωνσταντάκου στην αγωνιστική δράση εκ των έσω
ξεκίνησε οδηγώντας σε αγώνες 4x4 (Trial , Enduro κλπ) και μόλις τα τελευταία
3 χρόνια συμμετέχει σε αγώνες Rally και Sprint που διεξάγονται αποκλειστικά
σε χωμάτινη επιφάνεια.
   Η εταιρία RSD την οποία εκπροσωπεί (και από την αρχή της χρονιάς έχει
αναλάβει) ο Πάνος Κωνσταντάκος, δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου
από τις αρχές της δεκαετίας του '90 ασχολούμενη εξειδικευμένα με την πώληση,
τοποθέτηση και κυρίως τη βελτίωση της ανάρτησης, τόσο σε αγωνιστικά όσο και
σε αυτοκίνητα δρόμου αλλά και εκτός δρόμου.

   Το αγωνιστικό Subaru Impreza WRX STI N14 αυτή τη στιγμή προετοιμάζεται
και για την ακρίβεια... χειρουργείται στις εγκαταστάσεις της RSD (Racing
Suspension Development) στο Περιστέρι. Και ναι, ο όρος είναι κυριολεκτικός
καθώς το εκτεταμένο rebuild που συντελείται μόνο σαν χειρουργείο μπορεί να
περιγραφεί...

   Μια προσπάθεια που ξεκίνησε την επόμενη κυριολεκτικά μέρα μετά το
Sprint στο Λουτράκι. Η μέτρια εμφάνιση (sic) του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό
με τον απολογισμό ζημιών, μία κομμένη πίσω γέφυρα (χωρίς κάποιο ιδιαίτερο
χτύπημα) και άλλα σοβαρότερα ή μη ηλεκτρολογικά και άλλα προβλήματα,
οδήγησαν στην απόφαση, αλλά ταυτόχρονα την απόλυτη πρόκληση (λόγω χρόνου)
για το εκτεταμένο «χειρουργείο»...

   Μέλος του χωμάτινου forum ο Πάνος Κωνσταντάκος, όπου μας ενημέρωσε πως:
Το Ν14 είναι ένα super αυτοκίνητο αλλά πρώτα από όλα πρέπει να γίνει να
γίνει "φιλικό στο χρήστη" και κατόπιν αξιόπιστο. Αν δεν τερματίσεις δεν
πρόκειται ποτέ να κερδίσεις...

   Έτσι τα πάντα εκτός κινητήρα, "ακούμπησαν" στο πάτωμα και σταδιακά
επανατοποθετούνται μετά τον απαραίτητο έλεγχο ή αντικατάσταση, με κυρίαρχη
προτεραιότητα την καλύτερη δυνατή ποιότητα των χρησιμοποιούμενων υλικών.
Στόχος η αντοχή στον ιδιαίτερα απαιτητικό εθνικό μας αγώνα αλλά και η πιστή
εφαρμογή της Homologation του αυτοκινήτου. Την φροντίδα του μοναδικού προς
το παρών Ν14 στην Ελλάδα, έχει στα χέρια της η ομάδα των «χειρούργων» που
αποτελείται από τους Σταύρο Φιλίππου και Χρήστο Σπύρου στα μηχανικά μέρη,
και Στράτο Μανωλάκη με την συνεργασία του Γιώργου Παπαδόπουλου στα
ηλεκτρικά. Τέλος ο Ζαχαρίας Κουβαράς φροντίζει και «περιποιείται» την
ανάρτηση.

   Σίγουρα το μεγάλο στοίχημα της ομάδας της RSD, πέρα από την επίδοση
είναι ο τερματισμός του αυτοκινήτου στο Rally Acropolis, έχοντας το
συναρμολογήσει από την αρχή, κυριολεκτικά βίδα βίδα... ώστε να μπορούμε να
μιλάμε για ένα αγωνιστικό αμιγώς Ελληνικής κατασκευής.

   Προς το τέλος της εβδομάδας, ή το Σαββατοκύριακο, αναμένεται η πρώτη
δοκιμή στο βουνό για τεστάρισμα της ολοκαίνουριας ανάρτησης ΤΤΧ της OHLINS
με την οποία θα τρέχει το αυτοκίνητο και γενικότερα ελέγχου της εύρυθμης
λειτουργίας του μετά το ...χειρουργείο!!! Φυσικά αν θέλετε είστε όλοι
καλεσμένοι .για μία εκ του συστάδην γνωριμία!