H σέξυ ....και όσο ο Λιάγκας αντέξει ...Σκορδά με σωβρακοφανέλα ...

Στροφή στην ποιότητα απο το photoshop του Νitro! ...Eπειδή η Κουμπάρα ...δεν παίζει εκει ...για το ΟΚ και το DOWN TOWN καλή είναι...Διαφορετικά έπρεπε να ακολουθήσει το κονσεπτ του Playboy με την Ντούβλη...ανακάλυψαν την Φαίη Σκορδά!Αλλωστε φιλαράκια είναι ο Κωστόπουλος με το Λιάγκα !

Και την έκαναν εξώφυλλο στο Nιtro ...Τώρα τι δείχνει Σωβρακοφανέλες...Και ποιός θα ήθελε να την δει αφού τα έχουμε δεί όλα με το περιβόητο βίντεο χωρίς βρακί ...που μας πρόσφερε πέρισυ απο την εκπομπή της!
Τώρα τι λέει στο περιοδικό....Αστα να πάνε !




Απλά για να περάσει η ώρα σας διαβάστε όπως το πήραμε από 
http://totefteri.blogspot.com/2009/12/blog-post_8415.html"Η παρουσιάστρια ανέφερε “΄Ονειρευόμουν το μέλλον μου! Δηλαδή τις σπουδές μου στην Ιταλία και κυρίως το πως θα ήταν η ζωή μου όταν θα επέστρεφα στην Ελλάδα”, ένα μέλλον που είχε τα δικά του όνειρα για εκείνη. Μετά τα πρώτα δύσκολα χρόνια της στο πανεπιστήμιο της Ιταλίας η Φαίη Σκορδά αναγκάζεται να επιστρέψει εσπευσμένα Ελλάδα “Μου τηλεφώνησε η μητέρα μου και μου είπε ότι πέθανε ο παππούς μου, που του είχα τρελή αδυναμία. Οπότε τρομοκρατημένη αρχίζω να ψάχνω τρόπο να επιστρέψω. Τελικά βρήκα μια πτήση από Μπολόνια – Ρώμη και από εκεί Ζυρίχη – Θεσσαλονίκη, που μου φάνηκε ότι κράτησε τρεις μέρες. Φαντάσου ότι με περίμεναν όλοι σε μια εκκλησία κάτω από το σπίτι μας να αρχίσει το μυστήριο. Δεν πρόλαβα ούτε τα πράγματά μου να μαζέψω. Επειδή είχα ξενοικιάσει το σπίτι μου για να μην πληρώνω τσάμπα ενοίκιο, τα είχα μοιράσει σε βαλίτσες σε σπίτια φίλων. Από τότε δεν έχω πάει να τα πάρω.” Και μπορεί τώρα με τόσα χρόνια καριέρας να είναι μια άνετη και επιτυχημένη παρουσιάστρια, το άπειρο κορίτσι όμως που ήταν η Φαίη Σκορδά όταν ξεκίνησε είχε κι αυτό τις δικές του αδυναμίες και φοβίες. “Στην αρχή τηλεφωνούσα στην μάνα μου και της έλεγα “θα φύγω. Θα τα παρατήσω όλα. Γι αυτό σπούδαζα όλα αυτά τα χρόνια; Αυτά είναι τα όνειρά μου;”. Τώρα βεβαία αυτά είναι απλά... αναμνήσεις καθώς η ζωή της έχει αλλάξει πλήρως. Η ίδια, αν και επιτυχημένη δεν έχει “παρκάρει” κανένα καλάμι, ενώ άνετη λέει πως “ Αν θέλεις να δεις μια πολύ ωραία κοπέλα στην τηλεόραση, μπορείς να βρεις χίλιες δυο με τέλειες αναλογίες Δεν σου λέω ότι εγώ είμαι άσχημη, απλώς δεν θεωρώ ότι αυτό είναι το “κάτι” σε μένα”. Όσον αφορά το προσωπικά που της που τόσο έχουν απασχολήσει τα media, η ίδια θυμάται την πρώτη της γνωριμία με τον Γιώργο Λιάγκα στην εκπομπή της Μαρία Σταματέρη όπου την “έλεγαν” πολύ ο ένας στον άλλον, αλλά και το πρώτο τους φιλί στο σπίτι του Γιώργου Λιάγκα ανάμεσα σε σουβλάκια και zapping. Η παρουσιάστρια αποκάλυψε το δώρο έκπληξη που της έκανε ο παρουσιαστής πριν από λίγες ημέρες“ Μπαίνοντας τις προάλλες στο σπίτι είδα ένα κασελάκι. Και επειδή είχαμε προβλήματα με τα υδραυλικά, νόμιζα πως ήταν θήκη με εργαλεία που είχε ξεχάσει κάποιος μάστορας. Οπότε κοίταξα μέσα και αντίκρισα ένα άσπρο γατάκι που μου είχε πάρει δώρο ο Γιώργος. Είναι το πιο γλυκό δώρο που μου έχει κάνει”. Η Φαίη Σκορδά όμως αποκαλύπτει και πτυχές της καθημερινότητας της με τον Γιώργο Λιάγκα. “Ασχολείται συνέχεια με το “Play station” είναι σαν προέκταση του χεριού του. Του λέω “Σταμάτα επιτέλους με το PSP” εκείνος μου απαντά “Σε παρακαλώ” του λέω”άντε καλά, παίξε” και μου απαντά “σ' ευχαριστώ”. Εκεί πεθαίνω. Με κάνει κομμάτια” κλείνοντας την συνέντευξή της η παρουσιάστρια μίλησε για ένα στιγμιότυπο “η πρώτη συνάντηση του Γιώργου με τους γονείς μου ήταν στο νοσοκομείο, με αφορμή ένα θέμα υγείας που είχα πέρσι. Αυτό που μου μετέφεραν μετά, γιατί εγώ δεν το θυμάμαι ήταν ότι άνοιγα τα μάτια μου, σηκωνόμουν και τους έλεγα “Σας βλέπω ότι δεν του μιλάτε. Ε, κανονίστε, θα ξυπνήσω”,. Και μετά ξανακοιμόμουν”.