H κόρη του Λαλιώτη αρθρογραφεί στο ellispoint...για τον ΑΛΕΞΗ!


 Τώρα τι να πούμε για τη   νεαρά Λαλιώτη....παίρνει θέση για τον Δεκέμβρη του 2008 ...Στο ellispoint.gr

Ως γόνος του Λαλιώτη του Πολυτεχνείου του 1974 !
Η το life style γράφει για την  εξέγερση!
 Δείτε τι γράφει....
"Δεν μπορώ να σκεφτώ, πόσο μάλλον να γράψω, κάτι που να μην έχει σχέση με τον Αλέξη Γρηγορόπουλο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την 6η Δεκεμβρίου 2008 και όσα προκάλεσε η δολοφονία του Αλέξη.



Ο περσινός Δεκέμβριος με συντάραξε συθέμελα και ας ήμουν πιο σιωπηλή από ποτέ. Η δολοφονική πράξη του Κορκονέα ξεπέρασε τη λογική μου, η στάση της οικογένειας του Αλέξη υπερέβη την αξιοπρέπειά μου, η δυναμική κινητοποίηση τόσων ανθρώπων συγκλόνισε τη συνείδησή μου.

Θέλω να ξεχάσω όσους καταχράστηκαν αυτό το άθλιο δείγμα βίας και απάντησαν στην εξουσία με το ίδιο νόμισμα.

Θέλω να κρατήσω όμως όλους όσους αντέδρασαν, ενωμένα και μαζικά, παθιασμένα και ουσιαστικά, στην αδικία, στη βία, στην κατάχρηση της εξουσίας.

Θα ‘θελα να είμαι κι εγώ ανάμεσα σε αυτά τα παιδιά - ανάμεσά τους και τα λεγόμενα βολεμένα ‘βουτυρόπαιδα’ του Μωραϊτη και του Κολλεγίου - που με το εφηβικό τους σθένος και θράσος θέλησαν να διεκδικήσουν το δικό τους μέλλον – σχετικά με την ίδια τους την ελέυθερη ύπαρξη, πέρα από τα εκπαιδευτικά στεγανά.

Με άλλα δεδομένα και σταθμά, τα παιδιά της ελληνικής γενιάς Ζ έζησαν το δικό τους Πολυτεχνείο. Το θέμα είναι να παραδειγματίσουν την χαμένη στην κρίση ελληνική κοινωνία να σέβεται και να τιμά τη μνήμη του Αλέξη, ως σύμβολο ενάντια στη βία που θα παραμείνει ζωντανό για πάντα και θα γιορτάζεται όχι ως εθνική αλλά ως κοινωνική επέτειος της Ελλάδας στη δεύτερη χιλιετηρίδα που διανύει."