Ο " Σάσος" γυμνή ...Προσοχή η Μπάστα βιάζει!


Ρε τι έχουμε πάθει...Η Σάσα βγήκε και δήλωσε οτι τον πρώτο της τον βίασε...και γενικώς δεν είναι η Σάσα αλλά ο "Σάσος" Που στο ΜΑΧΙΜ όπου κάνει την 666 φωτογραφισή της και λέει για τις σεξουαλικές της  περιπέτειες ...απο απο τα κουκλάκια της ( οχι δεν τα βίαζε αυτά απλά τα χαϊδευε) μέχρι τον βιασμό!


“Δεν θα σου πω πότε ακριβώς έγινε (σ.σ. πρώτη φορά που έκανε sex) αλλά θα σου πω τι είχε γίνει. Ήταν δυο χρόνια μεγαλύτερός μου, και όταν το κάναμε πρώτη φορά στην κυριολεξία, τον βίασα. Αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι ποια ήταν η πρώτη φορά που τελείωσα. Θυμάμαι ότι ο οργανισμός μου το ζητούσε από πολύ μικρή. Ήμουν πολύ “μωρό” όταν χαϊδευόμουν με τα κουκλάκια μου” παραδέχτηκε χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος το μοντέλο. Φυσικά η Σάσα Μπάστα καταλαβαίνει γιατί έχει περισσότερους φίλους άντρες, οι οποίοι μάλιστα την αντιμετωπίζουν σαν τον “Σάσο”, ενώ παραδέχεται πωςι εννοείται ότι έχει γίνει σκουπίδι για έναν άντρα, αλλά δεν το μετανιώνει καθόλου καθώς όπως είπε “αν δεν κάνεις λάθη στη ζωή δεν θα μάθεις”.