Άτιμη Κοινωνία Πολιτικός και Καναλάρχης έκαναν σεξουαλική παρενόχληση στην Ελη Στάη ! Ποτέ όμως κάποιος εφοπλιστής !



Μετά το μπαράζ αποκαλύψεων στο Χόλιγουντ αναφορικά με τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις, ο Αντώνης Σρόιτερ από τη συχνότητα του Alpha και την εκπομπή "Αυτοψία",  φιλοξένησε τέσσερις γνωστές Ελληνίδες από διαφορετικούς επαγγελματικούς χώρους που μοιράστηκαν τις δικές τους εμπειρίες. Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην πρωταθλήτρια κολύμβησης Ελένη Αυλωνίτου, η ηθοποιός Ναταλία Δραγούμη, η Ολυμπιονίκης Φανή Χαλκιά και η δημοσιογράφος Έλλη Στάη μοιράζονται με τον παρουσιαστή τις εμπειρίες τους και αποκαλύπτουν τις φορές που έπεσαν και εκείνες θύματα παρενόχλησης.

Με φώναξε στο γραφείο μου, έκλεισε την πόρτα και κλείδωσε. Μου επιτέθηκε σωματικά κατ' ευθείαν

"Με προσέλαβαν κάπου και μου ανέθεσε ο επικεφαλής από τις πρώτες ημέρες, να κάνω μεγάλα πράγματα. Να κάνω συνεντεύξεις. Τους τις έφερνα, τις έπαιζαν. Αυτό συνεχίστηκε για δύο μήνες, τρεις. Ώσπου άρχισα να δέχομαι προσκλήσεις, να πιούμε καφέδες κτλ." περιγράφει η δημοσιογράφος Έλλη Στάη για μια ιστορία που έλαβε χώρα στα πρώτα της επαγγελματικά βήματα. "Με φώναξε στο γραφείο μου, έκλεισε την πόρτα και κλείδωσε. Μου επιτέθηκε σωματικά κατ' ευθείαν. Του είπα αν δεν ξεκλειδώσετε τώρα την πόρτα θα ουρλιάξω. Άνοιξε την πόρτα, βγήκα έξω" εξήγησε.