Μετανοείτε ! Ο Κωστέτσος πάει να μονάσει στο Αγιο Ορος


Ετσι μας κατάντησαν οι αλήτες ! Διέλυσαν την ελληνική showbiz και στέλνουν κόσμο από την Μύκονο στο Αγιο Ορος ! Θέμα :
Θέμα

Στην εκπομπή "Φωλιά των Κου Κου" μίλησε ο Βασίλειος Κωστέτσος και αναφέρθηκε στο πρόβλημα υγείας, ενώ αποκάλυψε πως σκέφτεται να μονάσει στο Άγιο Όρος.


«Πέρασα σοβαρό πρόβλημα υγείας. Μου είπαν ότι είναι από το στρες», είπε ο γνωστός σχεδιαστής.


Αποκάλυψε, επίσης, πως είχε ερωτευτεί ένα από τα μοντέλα του, το οποίο μάλιστα ήταν και σε σχέση: «Ήμουν πολύ καψούρης με ένα από τα μοντέλα μου. Της έστελνα συνέχεια ανθοδέσμες, δεν της είχα πει τίποτα αλλά το είχε καταλάβει. Ο φίλος της είχε αφρίσει».


Κλείνοντας δήλωσε: «Σκέφτομαι να μονάσω στο Άγιο Όρος. Τον κύκλο μου τον έχω κάνει. Δεν ξέρω πότε θα μου “σκάσει” όλο αυτό».