Ο Κλούνει χάρισε από 1 εκατ. δολάρια σε 14 φίλους του


Εκτός από ωραίος είναι και γαλαντόμος ο δις βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, Τζόρτζ Κλούνεϊ, οποίος προχώρησε σε μια κίνηση που σπανίζει στις ημέρες μας, αποδεικνύοντας πόσο αξίζει για κάποιον μια σωστή φιλία.

Προσφάτως ο αστέρας του Χόλιγουντ, πούλησε τα δικαιώματα παραγωγής της τεκίλα Casamigos έναντι 632 εκατ. ευρώ και στη συνέχεια χάρισε στους 14 στενότερους φίλους του 1 εκατ. δολάρια στον καθένα!
Παράλληλα, για να είναι το ποσό στρογγυλό, πλήρωσε κι άλλες 300.000 δολάρια φόρο ανά άτομο ώστε να είναι πράγματι 1 εκατομμύριο το δώρο του.

«Θέλω να ξέρετε  τι σημαίνετε για μένα στη ζωή μου»

Στην αποκάλυψη αυτή προχώρησε ο Rande Gerber, φίλος αλλά και βασικός συνέταιρός του στην τεκίλα Casamigos, σε εκπομπή («Headliners») του δικτύου MSNBC TV: «Ο Τζορτζ αρχίζει να λέει: «Ακούστε, θέλω να ξέρετε τι σημαίνατε για μένα και τι σημαίνετε για μένα στη ζωή μου.
Ήρθα στο Λος Άντζελες, κοιμήθηκα στον καναπέ σας. Είμαι τόσο τυχερός στη ζωή μου που σας έχω και δεν θα ήμουν εδώ που είμαι σήμερα χωρίς όλους εσάς.
Είναι λοιπόν πραγματικά σημαντικό για μένα ότι όσο είμαστε όλοι εδώ μαζί, να δώσω κάτι πίσω. Θέλω λοιπόν όλοι να ανοίξετε τις βαλίτσες σας»».
Ο Gerber συνεχίζει: «Όλοι μας, και οι 14, πήραμε 1 εκατ. δολάρια. Ο καθένας μας. Είμασταν σοκαρισμένοι. Τύπου «τι είναι αυτό;». Και μας λέει «ξέρω ότι όλοι μας έχουμε περάσει δύσκολους καιρούς και κάποιοι από σας συνεχίζετε να περνάτε. Δεν πρέπει να ανησυχείτε πια για τα παιδιά σας, δεν πρέπει να ανησυχείτε, ξέρετε, για το σχολείο, δεν πρέπει να ανησυχείτε για τα δάνειά σας»».