Κι όμως: Η Στεφανίδη είχε δώσει συνέντευξη στην Αυγή - Διαβάστε την

Μεγάλος ντόρος έχει δημιουργηθεί από τα όσα γράφτηκαν από την εφημερίδα "Αυγή" για την Κατερίνα Στεφανίδη, αλλά και τα λεγόμενα της Ελληνίδας αθλήτριας ότι δεν γνωρίζει τί ακριβώς είναι η "Αυγή".

Παρόλα αυτά, η χρυσή Ολυμπιονίκης του Ρίο είχε δώσει συνέντευξη στην γνωστή εφημερίδα πριν από περίπου έναν χρόνο (23 Μαρτίου 2015), μετά από την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Πράγας.
«Εγώ έκανα μια δήλωση γενικά στους δημοσιογράφους. Έχω κερδίσει μετάλλια και σε πανευρωπαϊκό και σε παγκόσμιο πρωτάθλημα, όμως εσείς ασχολείστε μια φορά τα τέσσερα χρόνια… Αυτή ήταν η δήλωση μου. Την “Αυγή” -τι είναι περιοδικό, εφημερίδα (;)- δεν την έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου και δεν είχε καμία σχέση με τη δήλωση που έκανα εγώ», είχε δηλώσει η 26χρονη αθλήτρια του επί κοντώ.
Μπορείτε να δείτε τη συνέντευξη που είχε δώσει η Κατερίνα Στεφανίδη στην "Αυγή" ΕΔΩ sportdog
 http://www.periodista.gr