Ρανιέρι: «Είμαι ο ίδιος που απολύθηκε από την Ελλάδα»

Απάντηση στους επικριτές του αποτελεί για τον Κλαούντιο Ρανιέρι το «θαύμα» που έκανε με τη Λέστερ, κατακτώντας το πρωτάθλημα και ο Ιταλός τεχνικός ανέφερε στο κανάλι της πατρίδας του «Rai 3» ότι είναι ο ίδιος που απολύθηκε πριν από ενάμιση χρόνο από την Εθνική Ελλάδος. 


Αρχικά ανέφερε, μιλώντας για το της Τσέλσι με την Τότεναμ, μέσω του οποίου εξασφάλισαν οι «αλεπούδες» και μαθηματικά τον τίτλο: «Όταν συμβαίνει κάτι που σου αρέσει, δεν είναι εφικτό να το αντιληφθείς πλήρως. Η Τότεναμ κέρδιζε 2-0 στο ημίχρονο και ήμουν κακόκεφος. Όταν σκόραρε ο Κέιχιλ σκέφτηκα ότι κάτι μπορεί να συμβεί. Το γκολ του Αζάρ το πανηγύρισα». 

Για το μέλλον του και τους στόχους της επόμενης σεζόν ανέφερε: «Θα παραμείνω στη Λέστερ. Ο πρόεδρος έχει προγραμματίσει να χτίσει μια ομάδα που θα μπορούσε να μπει στο Champions League. Πρόκειται για μια σεζόν που δεν γίνεται να επαναληφθεί, την επόμενη θα πρέπει να παλέψουμε για να τερματίσουμε στην πρώτη δεκάδα του πρωταθλήματος. Πρέπει να συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε σαν ομάδα». 

Ο Κλαούντιο Ρανιέρι τόνισε ότι πίστευε πως μπορεί να πάρει κάποιο πρωτάθλημα και ότι δεν έχει αλλάξει από την εποχή που ήταν στον πάγκο της Εθνικής μας «Είμαι 64 ετών. Μάχομαι πολλά χρόνια και πάντα ήμουν αισιόδοξος. Πάντα πίστευα ότι θα μπορούσα να πάρω ένα πρωτάθλημα. Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που απολύθηκε από την Ελλάδα πριν ενάμιση χρόνο και πολλοί είχαν ξεχάσει τι είχα κάνει. Είμαι αυτός που ήμουνα και στην Ελλάδα, δεν έχω αλλάξει. Το μοναδικό που μπορώ να κάνω είναι να το αφιερώσω σε όσους με πίστεψαν», επεσήμανε.
 http://www.sport-fm.gr/