Oταν είχαν ξυλοκοπήσει άγρια στα Εξάρχεια τoν Μπογδάνο !

Μπορεί το κλάμα του, για το κακό που έφερνε το ΟΧΙ, να μην συγκίνησε και τα όσα είχε δηλώσει τις προηγούμενες μέρες ...αλλά φαίνεται έχει παρελθόν στις "κακές" στιγμές. Δείτε τι έλεγε οταν τον είχαν ξυλοκοπήσει άγρια άγνωστοι στα Εξάρχεια... Και αμα βγάλετε συμπέρασμα  η ψυχιατρική σηκώνει ψηλά τα χέρια ! Θέμα


Ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος λέει την άποψή του χωρίς φόβο, αλλά με πάθος. Αυτό, στάθηκε αφορμή να τον χτυπήσουν στα Εξάρχεια.
Στην αρχή σκέφτηκε ν’ αφήσει την δημοσιογραφία και ν’ ασχοληθεί με κάτι άλλο, αλλά στο τέλος αποφάσισε να συνεχίσει και ν’ αντιμετωπίσει τις όποιες συμπεριφορές. «Νόμισα ότι επρόκειτο για ληστές, αλλά όταν τους άκουσα να λένε «εσύ δεν είσαι που δουλεύεις στον ΣΚΑΪ;» κατάλαβα», δήλωσε στο people. Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν πίστευε ότι θα πέσει ποτέ θύμα ξυλοδαρμού. «Με τον ίδιο τρόπο που με έχουν χαρακτηρίσει διάφορα, με έχουν πει – και εν προκειμένω ισχύει- «πνεύμα αντιλογίας». Δεν έκρυψα ποτέ ότι είμαι αντι-ΠΑΣΟΚ κι εκείνη την περίοδο είχαμε διακυβέρνηση ΠΑΣΟΚογενή. Θεωρούσα μεν αναξιόπιστη την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά το πρώτο μνημόνιο το «κατακρεούργησα» μέσα από τις εκπομπές μου. Δέχτηκα κριτική από το ΚΚΕ, αλλά και ο Γιάννης Μιχελάκης, ως εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ , τηλεφώνησε σε εκπομπή μου ζητώντας μου ‘’τα ρέστα’’». Μάλιστα, ένα σενάριο λέει ότι τον χτύπησαν επειδή η εμφάνισή του παραπέμπει σε μέλος της ΧΑ. «Κι ένα άλλο ότι με έδειραν Χρυσαυγίτες, με τους οποίους όμως δεν τα πάω καλά, όπως και με κανέναν τραμπούκο». Η ζωή του Κωνσταντίνου Μπογδάνου έχει αλλάξει μετά από αυτό το επεισόδιο. «Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πηγαίνω στα Εξάρχεια. Αγαπώ την ακεραιότητά μου. Οι δικοί μου άνθρωποι πόνεσαν πολύ κι εγώ έπρεπε να τους αποδείξω ότι δεν αποσύρομαι μετά από αυτό. Με έλουσε κρύος ιδρώτας, όταν συνειδητοποίησα τι θα μπορούσε να έχει συμβείς τη ζωή μου και μου πέρασαν πολλές σκέψεις: να αλλάξω δουλειά, να ασχοληθώ με κάτι εντελώς άσχετο από την δημοσιογραφία που σπούδασα. Έπειτα είπα «business as usual» και πήγα με τα τσιρότα ακόμα για δουλειά στο κανάλι». Τέλος , ο δημοσιογράφος δήλωσε: «Έχω εχθρούς. Αποδείχτηκε. Δέχομαι απειλές, αλλά δεν είναι αυτό που με εκνευρίζει. Ο ανεξέλεγκτος τρόπος που λειτουργούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κυρίως το twitter».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/