Παραιτήθηκε ο Γιάνης Βαρουφάκης

Ο Γιάνης Βαρουφάκης ανακοίνωσε σήμερα το πρωί την αποχώρηση του από το υπουργείο Οικονομικών, τονίζοντας πως η κίνηση αυτή έχει ως στόχο να βοηθήσει την επίτευξη συμφωνίας με τους δανειστές



«Λίγο μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του δημοψηφίσματος, μου κατέστη γνωστό ότι οι συμμετέχοντες στο Eurogroup, και λοιποί εταίροι, θα "εκτιμούσαν" την... απουσία μου από τις συνεδριάσεις του, κάτι που ο Πρωθυπουργός έκρινε ότι ίσως βοηθήσει στην επίτευξη συμφωνίας. Για αυτό και αποχωρώ από το υπουργείο Οικονομικών.

Είναι καθήκον μου να βοηθήσω όσο μπορώ. Θα στηρίξω τον αντικαταστάτη μου και τον Αλέξη Τσίπρα να εκμεταλλευτεί, όπως εκείνος κρίνει, το κεφάλαιο που μας δώρισε ο ελληνικός λαός μέσω του δημοψηφίσματος. Η υπερπροσπάθεια να τιμήσουμε τον γενναίο ελληνικό λαό, και το περίφημο ΟΧΙ που χάρισε χτες στους απανταχού δημοκράτες, μόλις ξεκινά! Είναι τιμή μου η απαίτηση των δανειστών», αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Γιάνης Βαρουφάκης.

http://www.thepressproject.gr/