Πασίγνωστη ηθοποιός έχασε το σπίτι της και πλέον μένει σε κέντρο αστέγων!

Την αποκάλυψη πως έχασε το σπίτι της και πλέον μένει σε κέντρο αστέγων έκανε η ίδια μιλώντας στην 
εκπομπή «This Morning».


«Ήταν η χειρότερη χρονιά της ζωής μου» είπε μεταξύ άλλων η 41χρονη Danniella Westbrook, η οποία έχει χάσει και 13 κιλά από την όλη περιπέτειά της. 

Σύμφωνα με τα όσα είπε βρίσκεται σε τέτοια οικονομική κατάσταση που μένει σε κέντρο αστέγων.
«Πιστεύω ότι αυτή η χρονιά ήταν η χειρότερη της ζωής μου, να χάνω το ένα πράγμα μετά το άλλο» ανέφερε. 

Η τοπική κοινωνία βοήθησε τόσο εκείνη όσο και τα παιδιά της: «Ήμουν πολύ τυχερή με τους φίλους μου, μου έστελναν φαγητό για να μας βοηθήσουν. Πήγα σε τράπεζες τροφίμων τη χρονιά αυτή γιατί δεν είχαμε λεφτά. Ήταν πολύ δύσκολα. Ένας φίλος μου μου δάνεισε το αυτοκίνητο για να μπορώ να πηγαίνω τα παιδιά στο σχολείο. Ήταν μια σκληρή χρονιά για εμένα, δυστυχώς πρέπει να παραδεχτώ πως έχασα το σπίτι μου και μένω σε κέντρο αστέγων, να βρω άλλο κατάλυμα».
http://www.govastileto.gr/l