Γ. Μπουτάρης: Έπινα μέχρι σκασμού, έχω 7-8 τατουάζ - Δοκίμασα τα πάντα, γιατί έχω περιέργεια

«Δοκίμασα πάρα πολλά πράγματα, αλλά δεν έχω κατασταλάξει ακόμα. Τα καλύτερα γίνονται με μέτρο. Εγώ στη ζωή μου δεν είχα μέτρο, κάνω ακραία πράγματα, αλλά ακόμα και τα ακραία, έχουν κι αυτά το μέτρο τους. Με το αλκοόλ... έπινα μέχρι σκασμού!
Εχω περιέργεια να δω τι είναι μετά. Αυτό είναι που σε κάνει να ξεπερνάς τα όρια. Την έχω πατήσει πολλές φορές. Ηταν μια δεκαετία γεμάτη. Μπήκα σε πρόγραμμα. Το πρόγραμμα σε βοηθάει να κάνεις κάτι που δεν μπορείς να κάνεις μόνος σου...». Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης δεν κρύβεται κι ούτε έχει λόγο να κρυφτεί. Αληθινός και χωρίς φόβο να μιλήσει για τα πάντα, έδωσε συνέντευξη στον Alpha όπου μίλησε για τον εαυτό του, τη στάση ζωής και την πορεία του.
«Εχω επτά – οκτώ τατουάζ κι όλα τους έχουν κάποιο συμβολισμό» δήλωσε. «Δεν μου αρέσουν τα τατουάζ-μανίκια, αλλά τώρα θα χτυπήσω μια γοργόνα». Ο κ. Μπουτάρης μίλησε για τα εγγόνια του, κι αποκάλυψε τι ερώτηση του έκανε η 17χρονη εγγονή του και τι αυτός της απάντησε: «Με ρώτησε τι είναι το αντρικό στριπτίζ. Της είπα ότι όπως πάνε οι άντρες σε γυναικείο, έτσι πάνε και οι γυναίκες. Ρώτησε αν μπορεί να πάει. Βέβαια θα πας, της είπα. Δεν πρέπει να μένουν απωθημένα στα παιδιά...».
Οσο για τον έρωτα; Ο κ. Μπουτάρης δεν έκρυψε τη σημαντική θέση που έχει στη ζωή του: «Ερωτεύομαι χίλιες φορές την ώρα. Ο άντρας δεν ολοκληρώνεται αν δεν έχει μια γυναίκα δίπλα του. Η γυναίκα είναι λόγος ύπαρξης...».