H σεξοβόμβα υπουργός της Ιταλίας ...ψάχνει άντρα !

Μία ημέρα μετά την Αγγλίδα υπουργό, που αναζητά έναν άντρα για να περάσει μαζί του το υπόλοιπο της ζωής της και να αποκτήσει παιδιά, μια άλλη συνάδελφός της, από την Ιταλία αυτή τη φορά, έρχεται να δηλώσει... ευθαρσώς ότι είναι μόνη της στη ζωή αυτήν την περίοδο και πως θα ήθελε να αποκτήσει όχι ένα, όχι δύο, αλλά τρία παιδιά...


Πρόκειται για την Ιταλίδα υπουργό Συνταγματικών Μεταρρυθμίσεων και Σχέσεων με το Κοινοβούλιο, Μαρία Έλενα Μπόσκι, η οποία, στα 33 της χρόνια, κλέβει σαφώς την παράσταση στην κυβέρνηση Ρέντζι, χάρη στο εντυπωσιακό της παρουσιαστικό.

Θεωρείται, μάλιστα, ως μία από τις πιο... πολύφερνες νύφες στη χώρα της, αν και η ίδια μόνο έτσι δεν νιώθει. Και όχι μόνο αυτό, αλλά εξομολογείται και στο «Vanity Fair» ότι είναι αγχωμένη για τα χρόνια που περνούν, καθώς μέχρι στιγμής δεν έχει βρει τον ιδανικό άντρα, για να κάνει οικογένεια.

Μάλιστα, θέλει να γίνει μητέρα σύντομα, για να προλάβει να αποκτήσει τρία παιδιά.

«Παιδιά; Θα ήθελα τρία. Και υπάρχουν φορές που νομίζω ότι έχω αργήσει... Επιθυμώ πολύ να βρω ένα σύντροφο. Είμαι μόνη εδώ και ένα χρόνο και λείπει από τη ζωή μου η συντροφικότητα. Επιστρέφω στο σπίτι αργά από τη δουλειά, το σπίτι είναι πάντα άδειο, υπάρχει μόνο ένα ποτήρι γάλα με λίγα μπισκότα και συνήθως έχω περάσει τη μέρα μου, συζητώντας με την αντιπολίτευση πάνω στις τροπολογίες της. Θα ήθελα τουλάχιστον να περνώ τον ελεύθερό μου χρόνο με κάποιον που να μπορώ να μοιραστώ ένα κοινό μέλλον» εξομολογήθηκε η καλλονή του ιταλικού υπουργικού συμβουλίου.

Και... ποιος λέτε ότι απάντησε στην «έκκληση» και στο παράπονο της Μπόσκι; Όχι ίσως ένας συνάδελφός της ή κάποιος από τους γοητευτικούς Ιταλούς κυρίους, που συνήθως κοσμούν τα εξώφυλλά των περιοδικών μόδας, αλλά η τηλεπαρουσιάστρια Σελβάτζα Λουκαρέλι, που είναι γνωστή στη γείτονα για τις τολμηρές της εμφανίσεις.
http://www.protothema.gr