Ρε που πάμεεεεεεεεεε
Τελικά το σταριλίκι στην Ελλάδα σημαίνει ασυλία ...Ακόμα και τα ψώνια τύπου Τζούλια -Μένιου την είδαν αλα ΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕΛΑ η στην χειρότερη Βαζαίος! Πήγαν στο δημαρχείο της Κηφησιάς και την έπεσαν στη δημοτική αστυνομία, γιατί τους έβαλαν κλήση για παράνομο παρκάρισμα!
Δείτε το Θέμα
"Η κλήση για παράνομο παρκάρισμα που τους έκοψε η Δημοτική Αστυνομία της Κηφισιάς, το πρωί της Τετάρτης, ήταν αρκετή για να εξοργίσει τον γνωστό manager , Μένιο Φουρθιώτη, και την tv persona, Τζούλια Αλεξανδράτου.
Έξαλλοι και οι δυο κατευθύνθηκαν στο δημαρχείο της περιοχής απαιτώντας τη διαγραφή της κλήσης αφού όπως υποστήριζαν δεν είναι δυνατόν μια σταρ σαν την Τζούλια να τρώει πρόστιμο και μάλιστα για έναν τόσο ασήμαντο λόγο. «Θα σας μεταθέσω όλους», φώναζε εν εξάλλω ο manager αναστατώνοντας για μια ακόμη φορά τις Αρχές."
Πηγη http://www.protothema.gr/life-style/gossip/article/?aid=69115#cmnt_769
Τελικά το σταριλίκι στην Ελλάδα σημαίνει ασυλία ...Ακόμα και τα ψώνια τύπου Τζούλια -Μένιου την είδαν αλα ΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕΛΑ η στην χειρότερη Βαζαίος! Πήγαν στο δημαρχείο της Κηφησιάς και την έπεσαν στη δημοτική αστυνομία, γιατί τους έβαλαν κλήση για παράνομο παρκάρισμα!
Δείτε το Θέμα
"Η κλήση για παράνομο παρκάρισμα που τους έκοψε η Δημοτική Αστυνομία της Κηφισιάς, το πρωί της Τετάρτης, ήταν αρκετή για να εξοργίσει τον γνωστό manager , Μένιο Φουρθιώτη, και την tv persona, Τζούλια Αλεξανδράτου.
Έξαλλοι και οι δυο κατευθύνθηκαν στο δημαρχείο της περιοχής απαιτώντας τη διαγραφή της κλήσης αφού όπως υποστήριζαν δεν είναι δυνατόν μια σταρ σαν την Τζούλια να τρώει πρόστιμο και μάλιστα για έναν τόσο ασήμαντο λόγο. «Θα σας μεταθέσω όλους», φώναζε εν εξάλλω ο manager αναστατώνοντας για μια ακόμη φορά τις Αρχές."
Πηγη http://www.protothema.gr/life-style/gossip/article/?aid=69115#cmnt_769
